۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۵۷
کد خبر: 82791541
T T
۰ نفر
كشف گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش بیش از 25میلیارد ریال در یزد

یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران در شبانه روز گذشته ، 2 هزار و 110 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 25 میلیارد و 885 میلیون ریال در این استان كشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس ، سرتیپ دوم ایرج كاكاوند افزود: ماموران در مبارزه با قاچاق كالا و ارز با كنترل راه های استان، با بازرسی از 2 دستگاه تریلی ولوو این محموله را كه بدون مجوز گمركی بود، كشف كردند.
به گفته فرمانده انتظامی استان در این ارتباط 2 متهم كه قصد انتقال محموله را از جنوب كشور به تهران داشتند، دستگیر و تحویل دادگاه شدند.
كاكاوند یادآور شد: مبارزه با قاچاق كالا و حمایت از تولیدات داخلی یكی از مطالبات به حق مردم است كه باید همه دستگاه ها در مبارزه با این معضل پنهان تلاش و پلیس را یاری كنند.
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مركز كشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر كریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال كالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیكی استان یزد دیروز( سه شنبه) در دومین نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی یزد گفته بود: امسال 100 میلیارد تومان كالای قاچاق در استان كشف شد.
منصور طالبی افزود: این كالاها به صورت موقت در انبارها نگهداری كه عمدتا 80 درصد آن پس از 2 ماه استرداد می شود.
وی با بیان اینكه هم اكنون 6 هزار متر مربع انبار مسقف پر از كالای مظنون به قاچاق است، افزود: این امر موجب شده تا این اداره كل ، كار انبارداری كالاهای تعزیراتی را انجام دهد و علاوه بر ایجاد هزینه های نگهداری موجب ایجاد مشكلاتی در تولید و اشتغال شده است.
7536/ 2047 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشكورجیری
۰ نفر