۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹
کد خبر: 82781474
T T
۰ نفر
استاندار خراسان رضوي: اجازه نمي دهيم خواب دشمن تعبير شود

مشهد- ايرنا- استاندار خراسان رضوي گفت: به عده اي كه به دنبال برآوردن آرزوهاي باطل دشمنان اين ملت و كشور هستند و مي خواهند جايگاه منطقه اي و بين المللي ايران را مخدوش كنند اجازه نمي دهيم خواب آنها تعبير شود.

به گزارش ايرنا عليرضا رشيديان روز يكشنبه در حاشيه آيين تقدير از برگزيدگان صدا و سيماي خراسان رضوي در جشنواره توليدات مراكز استانها و اجلاس سراسري فناوري رسانه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسئولان در خدمت مردم هستند و در حوزه مطالبات آنها و رفع مشكلات تلاش مي‌كنند و خود را موظف به پاسخگويي به دغدغه‌ هاي مردم مي دانند.
وي ادامه داد: اساس كشور و نظام ما بر مبناي مردم‌سالاري ديني است و اركان اجرايي آن بر اساس راي مستقيم مردم انتخاب مي شوند و مسئولان خود را خادم مردم مي‌دانند و مسلماً در كارهاي اجرايي اشكالات، نواقص و انتقاداتي وجود دارد كه در قانون راهكار رفع آن نيز ديده شده است.
وي با اشاره به تجمعات روزهاي اخير در مشهد گفت: شهروندان به تجمعاتي كه فراخوان آنها از آن سوي مرزها و بدخواهان صورت مي‌گيرد، توجهي نكنند و خانواده ها هم از فرزندان خود مراقبت كنند كه تحت تاثير هيجانات و احساسات جواني مورد طمع واقع نشده و فريب رسانه هاي بيگانه را نخورند.
رشيديان با بيان اينكه مردم با حضور گسترده در راهپيمايي 9 دي ثابت كردند كه با نظام و انقلاب هستند، افزود: افرادي كه انتقاداتي دارند و مايل هستند تجمع برگزار كنند طبق قانون بايد درخواست خود را به مراكز مسئول بدهند و بعد از موافقت براي برگزاري تجمع، نيروهاي انتظامي براي حفظ امنيت آنها اقدام مي كنند.
چهاردهمين اجلاس سراسري فناوري رسانه، با شعار «رسانه هوشمند، رسانه آينده»، ۲۱ و ۲۲ آذرماه جاري در مركز همايش‌هاي بين‎المللي سازمان صدا و سيما در تهران برگزار شد كه خراسان رضوي 11 تنديس و لوح برتر در بخشهاي مختلف به دست آورد.
كانال تلگرام ايرنا خراسان رضوي به نشاني telegram.me/irnamashhad براي دسترسي و دريافت سريع اخبار منتخب در همه حوزه هاي خبري و تصويري فعال است.
خبرنگار: مصطفي نخعي ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
7507/5132

سرخط اخبار استان‌ها