هیچ گروهی برای تجمع اعتراض آمیز مجوز درخواست نكرده/هر تجمعی غیرقانونی است

زنجان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: هیچ گروه، حزب یا تشكلی برای تجمع خود درخواست دریافت مجوز نكرده است و هرگونه تجمعی غیرقانونی به شمار می آید.

بهروز مهدوی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به حتم با آنانی كه بخواهند قانون شكنی كنند، برخورد قانونی خواهد شد و این برخورد شاید به مراتب سخت تر از مقابله شامگاه شنبه باشد.
وی تاكید كرد: همه باید پایبند قانون باشیم و در صورتی كه اعتراضی داریم در چارچوب قانون مطرح كنیم و به افراد هنجار شكن اجازه سودجویی و تخریب اموال عمومی را ندهیم.
مهدوی اظهار كرد: در صورتی كه گروهی خواسته یا مطالبه ای دارند در چارچوب قانون مطرح سازند و با امنیت شوخی نكنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: امنیت مردم شوخی بردار نیست و وظیفه دولت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و با كسانی كه بخواهند آن را خدشه دار كنند، برخورد می شود.
وی با بیان اینكه از تمام گروه ها، احزاب و تشكل های سیاسی درخواست می شود كه برای حفظ آرامش و طرح مطالبات از مسیر قانونی وارد شوند، خاطرنشان كرد: به حتم قانون راهكارهای مناسب رسیدگی به این مطالبات را پیش بینی كرده است.
مهدوی تصریح كرد: خسارت های تجمع شامگاه شنبه، جزئی و منحصر به شكستن شیشه بانك ها و تخریب فضای سبز بود اما معترضان باید متوجه باشند كه این بخش ها اموال عمومی محسوب می شود.
مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: به حتم معترضان افرادی نیستند كه حامی مردم باشند، افراد نا آگاهی هستند كه تحریك شده اند و به میدان آمده اند، اما قاطبه مردم با آنان همراه نیستند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

سرخط اخبار استان‌ها