۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82781094
T T
۰ نفر
قدرداني از حضور مردم خراسان شمالي در مراسم نهم دي

بجنورد- ايرنا- شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي روز يكشنبه در بيانيه اي از حضور ارزشمند و بابصيرت مردم ولايتمدار در مراسم گراميداشت يوم الله 9 دي ماه قدرداني كرد.

به گزارش ايرنا در اين بيانيه آمده است:
يوم الله نهم دي ماه، روز تجلي قدرت لايتنهي حق تعالي در برابر فتنه بزرگ غربي – صهيونيستي و وهابي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و خلق زيباترين حماسه ماندگار عصر بود، روز نمايش اقتدار و صلابت انقلاب الهي متكي به قلب هاي سليم و مومن ايران اسلامي بود كه باعشق و دلدادگي به مولا و مقتداي خويش و حركت اقيانوس وار و خودجوش و تكليف گرايانه با حضور ميليوني خود در جاي جاي ميهن اسلامي بزرگترين و پيچيده ترين فتنه عليه نظام اسلامي را خنثي و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پيچيدند.
مردم مومن، لحظه شناس و بصير باب الرضا – گنجينه فرهنگ ها در سالروز حماسه ماندگار نهم دي(روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت) با قلب هايي آكنده از عشق به مولا و مقتداي خويش، دگر بار آمدند تا عزت، شرافت و لحظه شناسي خود را به نمايش بگذارند، آمدند تا شكوه و اقتدار بي مثالي را كه در هشتم و نهم دي 88 رقم زدند، دگر بار زنده كنند، آمدند تا نفس هاي آخر فتنه گران در سينه هاي پر از حقد و نفرتشان حبس شود.
آري آمدند، همه آمدند تا نداي هيهات من الذله را به گوش صلح طلباني كه چنگال هاي مفرقين دشمن را نديدند برسانند و بگويند تا پاي جان بر سر عهد و پيماني كه با شهداء عزيز، امام شهداء و ولي زمان خود بسته اند ايستاده و لحظه اي در جان فشاني در ركاب امامشان غفلت نخواهند كرد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي از حضور ارزشمند تمامي اقشار مختلف مردم، جوانان، بسيجيان، دانشجويان، قاطبه جليله روحانيت، علما، دانشگاهيان و خانواده شهدا بويژه اصحاب رسانه و خبر و رسانه ملي كه نقش بسزايي در اين مراسم باشكوه داشته، قدرداني مي نمايد.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
ع/ 6042 انتشار: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها