۱۰ دی ۱۳۹۶، ۹:۳۱
کد خبر: 82781001
T T
۰ نفر
تجمعات اعتراضي به گراني نبايد دستاويز سياسي شود

ايلام - ايرنا - مديركل امور امنيتي استاندار ايلام گفت: تجمعات اعتراضي به گراني نبايد دستاويز سياسي شود و موجب ايجاد التهاب در جامعه و برهم زدن آرامش آن شود.

ناصر خوشخبر روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: برخي به خاطر اعتراض به گراني با تحريك عناصر فاسد آن را دستاويزي براي ايجاد اغتشاش در كشور قرار داده اند كه بايد مسئولان نسبت به اين مساله توجه ويژه داشته باشند.
وي به حضور مسئولان در ميان مردم و شفاف سازي حقايق براي خنثي كردن اين توطئه ها تاكيد كرد و افزود: بايد با عوامل گراني برخورد قانوني داشته باشيم.
وي ادامه داد: در فضاي مجازي به خاطر بودجه سال 97 و افزايش برخي حامل هاي انرژي كه هنوز اجرا نشده معاندين با بازنشر آن در صدد القاء نااميدي و اغتشاش در جامعه هستند كه بايد همه مردم نسبت به اين مساله آگاه باشند و فريب اين اطلاعات نادرست را نخورند.
خوشخبر گفت: موضوع تجمع اعتراض آميز در حوزه اقتصادي و اجتماعي و تبديل آن به مسائل سياسي و سر دادن شعارهاي ساختارشكنانه را به دنبال دارد كه توسط افراد فاسد صورت مي گيرد و باعث ايجاد التهاب و اعتراض در جامعه و برهم زدن نظم و امنيت و آرامش مي شود.
وي از مسئولان مرتبط با تنظيم بازار خواست با حضور به موقع در بازار و جلوگيري از احتكار كالاهاي اساسي مورد نياز مردم و همچنين نظارت و شفافيت بيشتر باعث ايجاد التهاب در بازار نشوند.
وي تاكيد كرد: خوشبختانه عموم بازاريان منصف هستند و همواره در كنار نظام و انقلاب و كمك كار دولت بوده اند و از جنس همين مردم هستند و اجازه نخواهند داد كه مسائل اقتصادي مبدل به مسائل حاد سياسي شود.
خوشخبر از مسئولان مرتبط خواست در خصوص تامين كالاهايي كه مشكل ذخيره در استان وجود دارد، مكاتباتي صورت گيرد تا مردم با مشكل مواجه نشوند.
خبرنگار: ناهيد ابراهيمي ** انتشار دهنده: حسن كهزاديان
7177/6119

سرخط اخبار استان‌ها