رئيس عقيدتي سياسي ارتش خراسان شمالي: دشمن در تلاش براي سربازگيري از قشر محرومان است

فاروج- ايرنا- رئيس عقيدتي سياسي ارتش خراسان شمالي گفت: امروز دشمن در تلاش براي سربازگيري از همه اقشار بويژه محرومان است، سرباز دشمن نشويم.

حجت الاسلام حيدري در جمع راهپيمايان حماسه 9 دي با گرامي داشت اين روز اظهار داشت: انقلاب اسلامي از همان روزهاي اول پيروزي با فتنه هاي مختلفي مواجه بود كه آگاهي مردم و درايت امام راحل ورهبري آن را خنثي مي كرد.
وي افزود: 9دي يكبار ديگر بصيرت مردم را نشان داد و امروز محكم تر از هميشه براي قرار نگرفتن در صف دشمن بايد تلاش كنيم.
وي با اشاره به اينكه همه در معرض امتحان و آزمايش هستيم بيان داشت: نخبگان و بزرگان بيشتر در معرض امتحانند و همه ديده ايم كه چطور بعضي از آنان در اين امتحان از ابتداي پيروزي انقلاب تا همين امروز رد شده اند.
وي به خوارج در صدر اسلام هم اشاره كرد و گفت: بعضي از سردمداران آن از پيامبر مدال گرفته بودند و در برهه هاي مهمي از تاريخ اسلام نقش داشتند اما در امتحان مهمي از ياوران دين دور شدند و امروز شاهد تكرار اين واقعه در نظام اسلامي هستيم.
حجت الاسلام حيدري، فتنه گران در همه برهه هاي انقلاب را سربازان دشمن عنوان كرد و گفت: فتنه امروز بالاتر از فتنه 88 است و اگر بصيرت نداشته باشيم در صف دشمن قرار مي گيريم.
وي افزود: امروز دشمن دنبال سربازگيري بويژه در قشر محروم جامعه است اما وعده الهي براي آناني كه پاي دين وارزش هايش مي ايستندقطعي است.
مردم ولايتمدار شهرستان فاروج بعد از استماع بيانات سخنران همايش در مسجد جامع شهر با حضور در خيابان هاي شهر و با شعارهاي كوبنده و خواندن قعطنامه با آرمان هاي انقلاب و رهبري تجديد پيمان كردند.
7187/ 6042 خبرنگار: مرضيه مهربان** انتشار: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها