۲ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۴۷
کد خبر: 82773155
T T
۰ نفر
امام جمعه بندرعباس: هنر زندانيان بايد از توليد به پول تبديل شود

بندرعباس- ايرنا - نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: اداره كل زندان هاي استان بايد هنر و مهارت هاي زندانيان را از توليد به پول تبديل كند.

به گزارش ايرنا، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي روز شنبه در جمع كاركنان اداره كل زندانهاي هرمزگان افزود: بايد نمايشگاه بزرگي ويژه كارهاي دستي زندانيان از سوي اداره كل زندان ها برگزارشود تا زندانيان بتوانند هنرنمايي هايي كه به واسطه حبس كسب مي كنند را به فروش برسانند.
وي با اشاره به اينكه استان هرمزگان درعرضه كردن توانايي هايش ناتوان است، بيان داشت: هنر صنايع دستي هرمزگاني را بايد به زندانيان و خانواده هايشان بياموزيد تا بعد از حبس زندگي خود را بچرخانند.
امام جمعه بندرعباس ياد آورشد: زندان بايد با انگيزه تزريق ادب و فرهنگ با زنداني روبرو شود و خانواده زندانيان نيازمند نيز مورد حمايت قرار گيرند.
آيت الله نعيم آبادي خطاب به كاركنان زندان هاي هرمزگان گفت: در قانون حبس ضعف هايي داريم كه بايد آن را جبران كرد و در زمينه توليد بنده به شما كمك مي كنم.
نماينده ولي فقيه در هرمزگان اذعان كرد: كار زندان ها از سخت ترين كارهاست و فشار روحي بالايي را بايد تحمل كرد و اجر شما نيز مانند سختي كارتان زياد است.
جوشكاري، برق ساختمان، خياطي، لوله كشي، مكانيك، بناي ساختمان و تعمير لوازم سرد كننده و صنايع دستي از جمله رشته هايي است كه به مددجويان در زندان هاي هرمزگان آموزش داده مي شود.
7195/6048
خبرنگار: رقيه غلامي زاده **انتشاردهنده: خليل تنيده

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com

سرخط اخبار استان‌ها