۱ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82771816
T T
۰ نفر
امام جمعه اروميه: مديران با تخلف و كم كاري برخورد كنند

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: مديران استاني و كشوري بايد با عمل به رهنمودهاي رهبري با تخلف و كم كاري در ادارات و جامعه برخورد كنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اروميه اظهار كرد: سلامت جامعه در سايه مقابله با ريا، رشوه، اختلاف، خيانت و كم كاري در ادارات و جامعه تحقق مي يابد و مديران بايد در اين امر پيشقدم شوند.
وي با تاكيد بر اينكه اگر اعمال و رفتار انسان در جامعه مناسب نباشد، خداوند رحمت خود را از بندگانش دور مي كند، افزود: مسلمانان بايد دچار غفلت نشوند و نزول نعمت و رحمت الهي را خواستار شوند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي با بيان اينكه دعا كردن كليد باز شدن درب هاي رحمت الهي است، افزود: هر كاري در اين جهان مادي بازخوردي دارد و بر همين اساس مردم بايد از اعمال خود استغفار كرده و با عدالت در جامعه رفتار كنند.
وي با اشاره به اينكه درصد قابل توجهي از مواد غذايي ما از خاك توليد مي شود، افزود: مسئولان بايد از خاك زراعي به ويژه در منطقه حاصل خيز آذربايجان غربي حفاظت كنند تا در آينده از بحران هاي خاك جلوگيري شود.
وي ادامه داد: مسئولان بايد بيش از پيش به محصولات كشاورزي توجه كرده و از واردات محصولاتي كه داراي توليد داخلي است، جلوگيري كنند تا كشاورزان دچار ضرر نشوند.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پر شور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشار: عليرضا فولادي

سرخط اخبار استان‌ها