۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۶
کد خبر: 82771412
T T
۰ نفر
سارقان طلافروشی های 10 شهر كشور در جم بوشهر دستگیر شدند

بوشهر-ایرنا-فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: 2 سارق كه اقدام به دزدی از طلا فروشی در این شهرستان و 9 شهر دیگر كشور كرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید علی مهدیان روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع سرقت از طلافروشی در شهر جم ماموران انتظامی این شهرستان اقدامات خود را برای شناسایی آغاز و در یك عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر كردند.
وی بیان كرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی پلیس به یك فقره سرقت طلا در شهر جم و 9 فقره در شهرهای رشت، مشهد، زاهدان، یاسوج و چند شهر دیگر به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف كردند.
مهدیان افزود: سارقان با كیف چرمی محتوی اشیای بی ارزش به طلافروشی مراجعه و پس از دیدن طلاهای مغازه از غفلت متصدیان استفاده و آنها را در جیب خود می گذاشتند و سپس به بهانه سركشی به خودروی خود، كیف را در طلا فروشی جا گذاشته و اقدام به سرقت می كردند.
وی یادآور شد: پس از گذشت زمان و بازنگشتن سارقان، متصدیان متوجه سرقت می شدند.
مهدیان ادامه داد: در این ارتباط 2 متهم دستگیر شده پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قانونی شدند.
وی بیان كرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت به توصیه های پلیس توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشكوك و ناشناس مراتب را با شماره تلفن 110 مركز فوریت های پلیسی110 اعلام كنند. شهرجم در فاصله 265 كیلومتری جنوب شرق بوشهر واقع است.
7212/6043**
خبرنگاران: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

سرخط اخبار سیاست