۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳
کد خبر: 82771218
T T
۰ نفر
معاون دادگستري استان اصفهان: اداره مناسب كشور به عملكرد مقتدرانه دستگاه قضا بستگي دارد

كاشان- ايرنا- معاون قضايي رئيس كل دادگستري استان اصفهان اساس اداره مناسب هر كشوري را وابسته به عملكرد مقتدرانه دستگاه قضايي و استحكام اين مجموعه را زمينه ساز جامعه اي سالم و پويا عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام 'سيد علي موسوي نژاد' روز پنجشنبه در آئين معارفه رئيس جديد دادگستري شهرستان نطنز گفت: جايگاه دستگاه قضا و قضاوت بسيار مهم است چرا كه اين مجموعه در كنار نيروي نظامي از ركن هاي اساسي اداره كشور محسوب مي شوند و جزو اندك دستگاه هاي غيرقابل حذف مي باشند.
وي با اشاره به پيامدهاي فقدان اين مجموعه ها در جامعه افزود: بدون دستگاه قضايي و نيروي نظامي و انتظامي جامعه از هم گسسته خواهد شد و در مقابل مي تواند اصلاح يك امر از سوي اين مجموعه ها در نهايت به اصلاح جامعه منجر شود.
معاون دادگستري استان اصفهان بيان كرد: اهميت دستگاه قضا تا آنجاست كه فقدان آن مي تواند ركن دوم يعني نيروي نظامي را هم دچار مشكل و حتي از مسير عدالت خارج كند.
او در ادامه از رئيس جديد دادگستري شهرستان نطنز خواست همواره جانب عدالت را گرفته و تحت تاثير هيچ تهديد و توهيني قرار نگيرد.
'حسين فروزانفر' در ادامه اين آئين به عنوان رئيس جديد دادگستري شهرستان نطنز معارفه و از خدمات 10 ساله 'محمد شيخ مقدم آراني' در اين سمت قدرداني شد.
شهرستان نطنز با بيش از 47 هزار نفر جمعيت در فاصله 125 كيلومتري شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله كاملي بادي ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123

سرخط اخبار استان‌ها