۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82762015
T T
۰ نفر
معرفي اعضاي جديد هيات مديره و سرپرست شركت هواپيمايي كيش اير

كيش - ايرنا - كاپيتان سعيد رضا نصرفرد به عنوان عضو هيات مديره و سرپرست، عليرضا قائديان و محمد صلاح به عنوان اعضاي هيات مديره شركت هواپيمايي كيش اير معرفي شدند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، همچنين از زحمات و خدمات كاپيتان جديدي مديرعامل قبلي و محب خدايي و جهانديده اعضاي قبلي هيات مديره قدرداني شد.
كاپيتان نصرفرد پيش از اين مديرعامل و رييس هيات مديره شركت هواپيمايي پارس بوده است.
نصرفرد در سابقه كاري خود عنوان مديركلي هواپيمايي آسمان منطقه جنوب كشور را دارد. معاون مديرعامل شركت هواپيمايي ايرتور، معاون مديركل عمليات در پايگاه شيراز و عضو هيات مديره شركت پرشين گلف از ديگر سوابق مديريتي و اجرايي نصرفرد در صنعت هوايي است.
كاپيتان نصرفرد با سوابق تخصصي خلبان يكمي ATR,FOKKER و AIRBUS340 دانشجوي مقطع دكتري در رشته مديريت،كسب و كار و پيشه (DBA) است.
گواهينامه حمل و نقل هوايي بين المللي ATPL و گواهينامه Airline management‌ از ياتا ديگر سوابق تحصيلات تخصصي نصر فرد در حوزه هوانوردي است؛ وي فرزند شهيد علي‌ اصغر نصرفرد است.
قائديان نيز هم اكنون سرپرست معاونت گردشگري و صلاح سرپرست مديريت ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات سازمان منطقه آزاد كيش است كه با حكم انصاري لاري به عضويت هيات مديره شركت هواپيمايي كيش منصوب شده‌اند .
به اساس اين گزارش در اين مراسم قايم مقام سازمان منطقه آزاد كيش از خدمات چندين ساله كاپيتان جديدي و اعضاي سابق هيات مديره قدرداني كرد.
كرمي گفت: اميدوارم با انتخاب كاپيتان نصر فرد و هيات مديره جديد با بهره‌گيري از تجارب گذشته و با ارتقاي ناوگان هواپيمايي، افزايش خطوط داخلي بويژه مراكز استانهاي محروم و نيز خطوط خارجي، كاهش ٢٠ درصدي و كنترل قيمت بليت هواپيما، نظارت بر امور چارتر كنندگان، ارائه خدمات مناسب به مسافران و ايجاد رضايت‌مندي در نيروي انساني در راستاي ارتقاي كيفيت خدمات، كيش اير به ابزار واقعي توسعه جزيره كيش تبديل شود.
سالانه بيش از يك ميليون و 700 هزار گردشگر داخلي و خارجي از اين جزيره مرجاني بازديد و از ظرفيت هاي مختلف طبيعي ،تفريحي و گردشگري آن استفاده مي كنند.
جزيره كيش با مساحت 91.5 كيلومتر مربع و جمعيتي حدود 40 هزار نفر در 18 كليومتري كرانه جنوبي ايران در محدوده شمالي آب هاي نيلگون خليج فارس واقع است و از نظر تقسيم بندي سياسي و اداري كشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993* تنظيم و انتشار: اكبر بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها