۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۷
کد خبر: 82758848
T T
۰ نفر

هاشم كندي سرمربي تيم ملي دوچرخه سواري شد

۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۷
کد خبر: 82758848
هاشم كندي سرمربي تيم ملي دوچرخه سواري شد

تهران- ايرنا- «رسول هاشم كندي» با تصميم كميته فني فدراسيون دوچرخه سواري به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان و جوانان استقامت و نيمه استقامت انتخاب شد.

به گزارش ايرنا، از ساعت 10 امروز (يكشنبه) نشست بررسي مسائل فني تيم هاي ملي در دفتر «خسرو قمري» رييس فدراسيون برگزار شد.
در اين جلسه خسرو قمري ، ناهيد ايرواني، محمود وفايي ، منوچهر روشن پور، محسن سلگي ، عليرضا ژاله و رسول هاشم كندي حضور داشتند و در خصوص انتخاب سرمربي تيم ملي استقامت و نيمه استقامت و همچنين حضور تيم هاي ملي كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا و بازي هاي آسيايي 2018 به گفت وگو پرداختند.
با تصميم كميته فني و پس از بررسي هاي بسيار رسول هاشم كندي به عنوان سرمربي تيم ملي استقامت و نيمه استقامت رده بزرگسالان و جوانان آقايان انتخاب شد.
سيد معزالدين سيد رضايي نيز به عنوان دستيار هاشم كندي مشغول به كار خواهد شد. حميد سجادي نيز كه پيش از اين در كادر فني جوانان حضور داشت كماكان به عنوان كمك مربي به فعاليت خود ادامه خواهد داد.
همچنين مريم غياثوند و افسانه سجادي به عنوان مربيان تيم استقامت و نيمه استقامت بانوان نيز انتخاب شدند.
كميته فني در ادامه جلسه موضوع انتخاب سرمربي تيم ملي كوهستان را در دستور كار خود قرار داد و تصميم بر اين شد تا «پريموث استرانكار» اسلوونيايي كه پيش از اين نيز هدايت ملي پوشان را برعهده داشت در ابتداي سال جديد ميلادي طي يك جلسه حضوري در ايران مذاكرات خود را نهايي كند تا در صورت توافق ، تيم ملي را در مسابقات قهرماني آسيا 2018 در فيليپين هدايت كند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي: ٩١١٨**1368
خبرنگار: سيد جواد بشيري** انتشار: خيراله شفيعي

سرخط اخبار ورزش