۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰
کد خبر: 82746569
T T
۰ نفر
سركرده باند قاچاق كالا يك ميليارد ريالي در دام پليس خراسان شمالي

بجنورد- ايرنا- فرمانده انتظامي خراسان شمالي از دستگيري سركرده باند كالاي قاچاق و كشف بيش از 28 هزار قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي به ارزش يك ميليارد ريال در بجنورد خبر داد.

به گزارش ايرنا سردار عليرضا مظاهري گفت: در پي دستگيري چند باند كالاي قاچاق در بجنورد، دستگيري سركرده اصلي اين باند در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه ماموران با تلاش چند روزه موفق به شناسايي سركرده اصلي باند ورود كالاي قاچاق به استان شدند، افزود: ماموران در اقدامي غافلگيرانه متهم اصلي اين پرونده كه اقدام به ورود و پخش انواع كالاي قاچاق در شهرستان بجنورد مي كرد را دستگير كردند.
سردار مظاهري افزود: در بازرسي از محل اختفاي متهم تعداد 28 هزار و 503 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي به ارزش يك ميليارد ريال كشف كه براي انجام تحقيقات به مقر انتظامي منتقل شد.
وي با اشاره به اينكه بعد از تشكيل پرونده، متهم براي انجام اقدامات قانوني تحويل مراجع قضائي شد، خاطر نشان كرد: در اجراي منويات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه بي امان با ورود كالاي قاچاق، اين موضوع به صورت جدي و مستمر در دستور كار ماموران قرار دارد.
فرمانده انتظامي خراسان شمالي از شهروندان نيز انتظار مي رود هرگونه اخباري را در اين خصوص كه ضربه سنگيني به اقتصاد كشور وارد مي كند را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
7185 / 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها