۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴
کد خبر: 82741910
T T
۰ نفر
مجاهدت جبهه مقاومت موجب شكست داعش شد

گلپایگان- اصفهان - ایرنا - نماینده گلپایگان و خوانساردرمجلس شورای اسلامی گفت: مجاهدت جبهه مقاومت دركشورهای سوریه وعراق ؛شكست سیطره داعش را درمنطقه رقم زد.

علی بختیار روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: فرهنگ عاشورایی و مقاومت در كنار یكدیگر، پدیده تروریستی و ضد اسلامی داعش با محوریت آمریكا، رژیم صهیونیستی و برخی دولت های اسلامی منطقه را با شكست مواجه كرد.
وی با اشاره به اینكه با شكست گروه تروریستی داعش ننگ بزرگی برای آمریكایی ها به عنوان مدعیان دروغین حقوق بشر در تاریخ باقی ماند گفت: آمریكایی ها از این شكست خوشحال نیستند و دیگر توطئه ها و تحریم سپاه پاسداران به عنوان محورمقابله با تروریسم گویای این مطلب است.
عضو فراكسیون دیپلماسی وامنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریكا با چهره و خوی استكباری همواره در صدد ایجاد جبهه تروریستی و تفكر ضد اسلامی با عناوین القاعده و داعش در منطقه برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و كشورهای اسلامی است و فكر می كند با نابودی افراد این گروه ها، تفكر آنان باقی خواهد ماند.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان كرد:اما امروز پس از 20 سال از تشكیل القاعده شاهد هستیم كه تفكر این گروه دیگر وجود ندارد و تفكر داعش نیزدر سال های آتی وجود نخواهد داشت و این موضوع به حقانیت دین مبیین اسلام بر می گردد.
وی تاكید كرد:امروز همه خوشحال هستیم كه به واسطه مقاومت و مجاهدت رزمندگان در عرصه های دفاع از حریم اسلام و تشیع، شاهد پایان سیطره داعش كه تلاش كرد چهره اسلام را بین مردم جهان مخدوش كند، هستیم.
سردار سرلشكر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس روز سه شنبه گذشته با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی پایان داعش را اعلام كرد.
شهرستان گلپایگان با حدود 90 هزارنفر جمعیت در 180 كیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : مسعود عمادی

سرخط اخبار استان‌ها