۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۰۰
کد خبر: 82736812
T T
۰ نفر
قلعه نویی: بازی خوبی را برابر سپیدرود به نمایش گذاشتیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خوبی را برابر سپیدرود رشت به نمایش گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیر قلعه نویی عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان اظهار كرد: خوشبختانه در برابر سپیدرود علاوه بر ارایه یك بازی زیبا ، نتیجه لازم را نیز كسب كردیم.
وی افزود: در خیلی از مسابقات با اینكه بازی خوبی را به نمایش می گذاشتیم و فرصت های خوبی نیز داشتیم ، اما نتیجه لازم را نمی گرفتیم كه در این دیدار توانستیم نتیجه لازم را نیز كسب كنیم.
وی ادامه داد: سپیدرود نیز خوب بازی كرد و پس از به ثمر رساندن گل مساوی ، حتی می توانست به گل دوم نیز دست یابد اما ما بازی را كنترل كردیم و در نهایت توانستیم به گل دوم دست یبابیم.
وی با اشاره به مظلوم بودن تیمهای گیلانی بیان كرد: علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با دست خالی و با كمترین امكانات تیم سپیدرود را هدایت می كند و تاكنون نیز نتایج خوبی گرفته و با توجه به شرایط بسیار سخت لیگ برتر ، مسئولان گیلان باید به این تیم كمك كنند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به تغییر شیوه این تیم در فصل جاری اشاره و خاطرنشان كرد: تیم ذوب آهن روی ضد حملات كار می كرد كه من این طرز تفكر را تغییر داده ام و هدفم انجام یك بازی هجومی است و امیدوارم كه در ادامه رقابتهای لیگ برتر این تاكتیك را به خوبی در زمین بازی پیاده كنیم.
تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر دوشنبه در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر كشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند كه در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه 2 بر یك حریف خود را شكست داد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
۰ نفر