۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۰۱
کد خبر: 82735715
T T
۰ نفر
رييس پليس راه خراسان شمالي: ترافيك در جاده هاي استان در حال افزايش است

بجنورد- ايرنا- رييس پليس راه خراسان شمالي با اشاره به سفر بازگشت زائران امام رضا(ع) از مشهد مقدس گفت: ترافيك در جاده هاي استان در حال افزايش است.

سرهنگ عليرضا حسين زاده عصر روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اكنون شاهد افزايش تردد در مسير شرق به غرب هستيم و ترافيك در بزرگراه فاروج -بجنورد نيمه سنگين است.
وي افزود: ترافيك در محور بجنورد -جنگل گلستان به علت دو طرفه بودن اين مسير، نيمه سنگين است.
سرهنگ حسين زاده اظهار كرد: روند افزايش ترافيك در محورها تا ساعات 22 ادامه داشته و پيش بيني مي شود شاهد ترافيك سنگين در اين محورها باشيم.
وي خاطر نشان كرد: پس از ساعت 22 از ميزان ترددها كاسته شده و ترافيك در محور فاروج تا جنگل گلستان نيمه سنگين خواهد شد.
سرهنگ حسين زاده اظهار كرد: با توجه به افزايش ترددها، به رانندگان توصيه مي شود فاصله طولي با خودر وي جلو را به جد رعايت كنند و از استفاده از تلفن همراه اجتناب داشته باشند.
وي تصريح كرد: استفاده از تلفن همراه بسيار حادثه آفرين است و راننده با كوچك ترين اشتباه و سهل انگاري سبب بروز حادثه هاي جبران ناپذير مي شود.
وي با اشاره به اينكه بيشتر حادثه هاي رانندگي در ساعات پاياني شب رخ داده و واژگوني ها بيشترين سانحه ها را به خود اختصاص داده است گفت: علت واژگوني ها، خستگي ناشي از خواب آلودگي راننده است و رانندگي در ساعات پاياتي شب كه با خستگي و خواب الودگي همراه است، به علت نداشتن آما گي جسماني لازم منجر به سانحه مي شود.
رييس پليس راه خراسان شمالي تصريح كرد: ما نگراني وقوع حادثه هاي واژگوني هستيم .
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
7185 / 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها