افزايش 42 درصدي ظرفيت اعزام دانشجويان به عتبات
/ثبت نام جديد از دي ماه 96

تهران - ايرنا - رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي از اعزام دانشجويان به عتبات در دوره هجدم از اول بهمن و با ظرفيت 17 هزار نفر خبر داد و گفت: ثبت نام و قرعه كشي اين دوره در دي ماه سال جاري آغاز مي شود.

حجت الاسلام سيد محمد رضا فقيهي روز چهارشنبه در حاشيه بازديد از يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال در جمع خبرنگاران گفت: از اول بهمن ماه سالجاري دوره هجدهم اعزام دانشجويان به عتبات آغاز مي شود كه تا ماه رمضان يعني نيمه ارديبهشت 97 ادامه خواهد داشت.
وي در ادامه، ظرفيت اين دوره از اعزام به عتبات عاليات را 17 هزار نفر عنوان كرد و گفت: اين تعداد افراد ثبت نامي در موعد مقرر براساس برنامه ريزي انجام گرفته اعزام خواهند شد.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي با اشاره به اينكه ثبت نام و قرعه كشي اين دوره در ديماه سال جاري خواهد بود، اظهار داشت: نسبت به دوره هفدهم اعزام دانشجويان به عتبات افزايش ظرفيت داشته ايم.
حجت الاسلام فقيهي گفت: درصدد هستيم كه كيفيت را فداي كميت نكنيم از اين رو در زمينه تاييد روحاني كاروان، هتل، خدمات، و ... با حساسيت زيادي آنرا تاييد مي كنيم تا خيال دانشجويان از بابت تمامي مسائل راحت باشد.
وي افزود: در دوره هفدهم اعزام دانشجويان به عتبات، 96 هزار نفر ثبت نام كرده و در نهايت 12 هزار نفر اعزام شدند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي درباره احتمال كاهش هزينه هاي عتبات دانشجويي تصريح كرد: در عراق مشكلات هتل و كيفيت آن را داريم و به همين دليل نتوانسته ايم اين هزينه را كاهش دهيم.
وي خاطرنشان كرد: ثبت نام و قرعه كشي اعزام دانشجويان به عتبات بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشجويي است ولي اعزام توسط يك شركت وابسته به سازمان حج و زيارت صورت مي گيرد.
حجت الاسلام فقيهي گفت: با توجه به تعطيلي عمره، ظرفيت اعزام دانشجويان به عتبات را افزايش داده ايم.
وي درباره حضور ستاد عمره و عتبات دانشجويي در يازهمين نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال گفت: به همكارانم در ستاد عتبات دانشجويي اعلام كردم كه در نمايشگاه حاضر شويم تا از تجارب ديگران در اين زمينه استفاده كرده و هزينه بيشتري را در فعاليت هايمان پرداخت نكنيم ضمن اينكه با اين كار از موازي كاري ها جلوگيري خواهيم كرد.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشجويي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري اين دوره نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال اشاره كرد و گفت: با توجه به افزايش فعالان و توليدكنندگان در فضاي مجازي، حضور جمعيت زياد در اين مكان نشانگر اقبال اين رويداد است.
حجت الاسلام فقيهي اظهار داشت: خوشبختانه امسال از نظر كمي و كيفي شاهد حضور نمايشگاهي با شكوه همراه با دستاوردهاي جديد در زمينه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال هستيم.
يازدهمين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال با شعار' ايجاد فضاي مجازي سالم، ايمن و مفيد' با حضور بيش از 110 استارتاپ و 500 موسسه و شركت فعال در عرصه فضاي مجازي و رسانه هاي ديجيتال تا 26 آبان همه روزه از ساعت 10 تا 20 در مصلاي امام خميني (ره) پذيراي علاقه مندان و بازديد كنندگان از اين رويداد بزرگ رسانه هاي ديجيتال است.
فراهنگ ** 1355 **1569 ** خبرنگار: علي اكبر قزوينيان **انتشار: علي حبيبي
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ