۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82731578
T T
۰ نفر

كشف محموله قاچاق به ارزش 5.5 ميليارد ريال در مراغه

۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷
کد خبر: 82731578
كشف محموله قاچاق به ارزش 5.5 ميليارد ريال در مراغه

مراغه - ايرنا - فرمانده انتظامي مراغه از كشف و توقيف محموله قاچاق به ارزش پنج ميليارد و 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبرداد.

سرهنگ رضا اصلاني فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با تلاش ماموران پليس مبارزه با كالاي قاچاق شهرستان و در عمليات ايست بازرسي در ورودي شهر، اين محموله كالاي قاچاق خارجي شامل لوازم الكتريكي، پوشاك و كالاهاي آرايشي و بهداشتي از يك دستگاه كاميون كشف شد.
وي ادامه داد: در بازرسي از اين كاميون، تعداد پنج هزار و 300 شعله لامپ لوكس تجملاتي، 630 دستگاه لوازم برقي خانگي شامل جاروبرقي، خردكن، سشوار، سه هزار و 672 ثوب البسه و يك هزار و 500 بسته لوازم آرايشي و بهداشتي كشف و ضبط شد.
وي اضافه كرد: با كشف اين محموله كالاي قاچاق، چهار نفر دستگير و با تكميل پرونده به مراجع قضايي شهرستان معرفي شد.
وي با بيان اينكه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستوركار پليس اين شهرستان قرار دارد گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعيت در 127 كيلومتري تبريز، مركز آذربايجان شرقي قرار داشته و به دليل واقع شدن در مسير ترانزيتي جنوب اين استان، قاچاقچيان اغلب محورهاي اين شهرستان را براي انتقال كالاي قاچاق و مواد مخدر انتخاب مي كنند.
خبرنگار: ابراهيم مطلوبي**انتشار:عيسي عطاپور**
3077/7487

سرخط اخبار استان‌ها