۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰
کد خبر: 82728504
T T
۰ نفر
گروه های خونی منفی برای اهدای خون مراجعه كنند

كرمانشاه- ایرنا- مدیركل انتقال خون استان كرمانشاه با اشاره به وجود ذخیره خون كافی در استان خواست فقط افرادی با گروه های خونی منفی بخصوص o منفی برای اهدای خون مراجعه كنند.

ابراهیم سلطانیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اكنون 2 مركز فعال در شهر كرمانشاه آماده خدمات رسانی هستند كه با توجه به استقبال گسترده مردم برای اهدای خون مجبوریم فقط از افراد ثبت نام كنیم تا در صورت لزوم با آنها تماس بگیریم.
سلطانیان تاكید كرد كه فقط افراد با گروه های خونی منفی بخصوص o منفی برای اهدای خون مراجعه كنند.
وی همچنین از اعزام نیرو برای توزیع خون در ساعات اولیه زلزله به مناطق آسیب دیده خبر داد.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان كرمانشاه تا ساعت هشت صبح امروز (دوشنبه) تعداد كشته های زلزله در استان به بیش از 210 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از یك هزار و 600 نفر فراتر رفته است.
به گزارش ایرنا از مركز لرزه نگاری كشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یكشنبه استان های غربی كشورمان را لرزاند.
مركز وقوع این زمین لرزه استان كرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 كیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج كیلومتری ازگله، 25 كیلومتری تازه آباد، 37 كیلومتری باینگان، 112 كیلومتری سنندج و 122 كیلومتری كرمانشاه روی داده است.
7457/1354
خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:پروانه امانی
۰ نفر