۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۸
کد خبر: 82703352
T T
۰ نفر
اختلاس 45 میلیارد ریالی در یكی از بانك های مازندران

ساری - ایرنا - یك منبع آگاه تائید كرد كه یكی از دست اندركاران شعبه های فرعی بانك تجارت در شهرستان بابلسر پس از اختلاس مبلغ 45 میلیارد ریال از حساب مشتریان ، دستگیر شد.

این منبع كه خواست نامش در خبر فاش نشود ، افزود : متهم پس از تفهیم اتهام از سوی آگاهی نیروی انتظامی شهرستان بابلسر با قرار وثیقه 150 میلیارد ریالی روانه زندان شده است.
وی گفت : این متهم مبالغ مختلفی به صورت غیرقانونی از حساب مشتریان خوش حساب بانك برداشت كرده و به حساب خودش واریز می كرد كه در نهایت بخش انفورماتیك بانك متوجه این موضوع شدند.
این منبع افزود : متهم پس از آن كه مطلع شد كه مراجع نظارتی بانك به كارهای غیرقانونی اش پی بردند ، خودش را به سرپرستی بانك در استان معرفی كرد و از آنجا فرایند دستگیری و تشكیل پرونده قضایی از سوی نیروی انتظامی برای او صورت گرفت.
این منبع آگاه توضیح داد : متهم در اعترافاتش گفته است كه برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان خوش حساب را برای حل حفظ آبروی برادرش كه از وام گیرندگان بانكی بود ، انجام می داد.
وی افزود : برادر این متهم 150 میلیارد ریال وام بانكی گرفته بود كه به دلایل مختلف از جمله این كه از او كلاهبرداری كرده بودند نتوانست اقساطش را پرداخت كند و 45 میلیارد ریال معوقه به همراه سود بانكی بدهكار شد ، در نتیجته برادرش برای حل این مشكل اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان خوش حساب كرد تا این مشكل را حل كند.
در همین حال خبرنگار ایرنا با نیروی انتظامی شهرستان بابلسر در این ارتباط تماس گرفت كه آنها ضمن تائید دستگیری این فرد به تهام اختلاس ، اعلام كردند كه نمی توانند جزییات پرونده را رسانه ای كنند.
فرماندار شهرستان بابلسر هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اختلاس و دستگیری عامل اختلاس در این شهرستان را تائید كرد.
خبر اختلاس این فرد با ذكر ارقام مختلف از دیروز در برخی از شبكه های اجتماعی مازندران در حال انتشار است .
خبرنگار : سید رضا هاشمی كروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
۰ نفر