۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۵۸
کد خبر: 82701935
T T
۰ نفر
سرمربي فولاد خوزستان: فولاد مظلوم ترين تيم است/ با نظر دايي مخالفم

اهواز _ ايرنا _ سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد مظلوم ترين تيم ليگ است چرا كه در هر بازي يا پنالتي به نفعمان نمي گيرند يا بازيكنمان اخراج مي شود.

به گزارش ايرنا سيد اكبر پورموسوي پنجشنبه شب بعد از تساوي فولاد خوزستان مقابل سايپا در نشست مطبوعاتي اظهار كرد: يكي از بهترين بازي‌هايمان را ارائه كرديم اما موقعيت‌هاي ما به گل تبديل نشد.
سرمربي تيم فولاد خوزستان با بيان اين كه با بي دقتي موقعيت‌هاي خود را به هدر داديم افزود: امروز متوجه شديم تيم ما نياز به تغييراتي دارد و برخي از بازيكنان جايي در تيم ندارند.
وي با اشاره به اين كه سعي مي‌كنيم در نيم فصل دوم با گرفتن چند بازيكن،نقاط ضعف خود را برطرف كنيم افزود: تاكنون نتايج خوبي كسب كرديم و در ادامه سعي مي كنيم به رتبه هاي بالاي جدول برسيم.
پورموسوي درباره انتقاد علي دايي از قضاوت داور گفت‌: 100 درصد با نظر دايي مخالفم و بايد بگويم داور بعد از مردود اعلام كردن پنالتي، به دنبال جبران اين قضيه بود و همان طور كه ديديد يك پنالتي ديگر براي آن ها گرفت.
وي با بيان اين كه هميشه به دنبال احترام به داوران بودم افزود: انتظار دارم آقاياني كه نماينده خوزستان در سازمان ليگ هستند به باشگاه فولاد نزديك شوند و از ما حمايت كنند و اميدوارم خوزستاني‌هاي سازمان ليگ كنار تيم آفتابي شوند تا انگيزه براي بازيكنان ايجاد شود.
سرمربي فولاد خوزستان افزود: ما پنج بازي ديگر تا انتهاي نيمه فصل داريم و بايد از اين بازيكنان استفاده كنيم اما نياز به تغيير هم داريم.
ديدار دو تيم فولاد و سايپا در هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
6064
خبرنگار : محمد شاكري** انتشار دهنده: محسن بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها