۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸
کد خبر: 82700351
T T
۰ نفر
سپاه پاسداران مظهر جهاد و تمام فضائل انساني و اسلامي ملت ايران است

زاهدان- ايرنا- نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مظهر جهاد، ايثار، فداكاري و تمام فضائل انساني و اسلامي ملت بزرگ ايران است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي متعلق به همه اقشار، مذاهب و اقوام ايران و بلاد اسلامي است.

به گزارش ايرنا جواد كريمي قدوسي روز چهارشنبه در آيين هشتمين سالگرد شهادت شهداي وحدت سيستان و بلوچستان و پنجمين سالگرد سردار شهيد لكزايي در حسينيه عاشقان ثارالله زاهدان اظهار داشت: ملت ايران در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامي با راهبرد جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم همواره در مقابل تمام دسيسه ها ايستادگي كرده است.
وي با گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد نورعلي شوشتري بيان كرد: حفظ وحدت، ايجاد امنيت و ارائه خدمت به آحاد مردم ويژگي برجسته شهيد شوشتري در سيستان و بلوچستان بود.
وي افزود: سردار شهيد شوشتري كه برخواسته از نهاد مقدس سپاه پاسداران است در طول خدمت كوتاه در سيستان و بلوچستان منشا خدمات ارزنده و ماندگار شد.
نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي سياست مداري و كارداني در امور اجرايي كشور، حفظ امنيت، جهاد، خدمت و فداكاري را از ديگر صفات بارز شهيد شوشتري ذكر كرد و گفت: اين شهيد بزرگوار اهل جهاد هجرت، دشمن شناس، شجاع و فرصتي بي بديل براي جبهه حق بود.
وي ادامه داد: شهيد شوشتري با برخورداري از فضايل ارزشمند جهادگران اسلام همواره قاطع و سازش ناپذير، بردبار، خويشتن دار، خيرخواه و مايه دلگرمي عموم مردم سيستان و بلوچستان و خار چشم دشمنان بود.
كريمي قدوسي بر حفظ وحدت و پيروي و اطاعت از رهبر معظم انقلاب تاكيد كرد.
وي با اشاره به تحولات جهان اسلام گفت: امروز دشمنان اسلام با توطئه تجزيه كردن بلاد اسلامي به دنبال تسلط بر اين ممالك هستند كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان يك پشتوانه محكم جهان اسلام پيشتاز در كمك به مسلمانان و خنثي كننده دسيسه هاست.
وي افزود: جواب ملت ايران به ترامپ كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را مورد هجمه قرار داده، اتحاد و انسجام است به طوري كه شيعه جوانمرد و سني با غيرت و وفادار در كنار هم بسيجي وار براي نابودي استكبار و پيروزي امت اسلام تلاش خواهند كرد.
وي با بيان اينكه سپاه پاسداران مصداق بارز وفاداري ملت ايران است گفت: در آينده نزديك مردم دنيا شاهد خواهند بود همانطور كه در ايران، سوريه، يمن و عراق مردم بر عاملان و دست نشاندگان استكبار پيروز شدند بزودي ارتش هاي ديكتاتور فرو خواهند ريخت و ارتش و نظام امنيتي با صفات سپاه پاسداران و بسيج در سراسر عالم به وجود خواهد آمد كه پايه اصلي وحدت همه بشريت خواهند شد.
نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: سيستان و بلوچستان پرچم و الگويي از وحدت و يگانگي و انسجام براي ديگر كشورهاي منطقه است كه اينك در آتش فتنه مي سوزند.
به گزارش ايرنا هشتمين سالگرد شهادت شهداي وحدت با حضور نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان، معاون استاندار، مديران و مسوولان، فرماندهان نظامي و انتظامي و سران و معتمدان طوايف در حسينيه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
براثر انفجار تروريستي در منطقه پيشين شهرستان سرباز سيستان و بلوچستان در 26 مهرماه 1388 سرلشگر شهيد شوشتري جانشين وقت فرمانده نيروي زميني و فرمانده قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه پاسداران در جنوب شرق كشور، سرتيپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سلمان سيستان و بلوچستان و بيش از 40 نفر از بزرگان و سران طوايف اهل سنت و فرماندهان سپاه و شماري از مردم اهل سنت و شيعه اين استان به شهادت رسيدند.
7316 **6081 خبرنگار: عصمت جهاني ** انتشار دهنده: حيدر سراياني
۰ نفر