۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۹:۴۷
کد خبر: 82698724
T T
۰ نفر
قايقراني قهرماني آسيا/11 مدال رنگارنگ نمايندگان ايران

تهران - ايرنا - تيم ملي قايقراني مردان و زنان ايران در رده هاي سني جوانان و بزرگسالان روز سه شنبه در رقابت هاي قهرماني آسيا در چين در دو رشته كانو و كاياك موفق به كسب يك طلا، 4 نقره و 6 برنز شدند.

‏به گزارش فدراسيون قايقراني، در ادامه رقابت هاي قايقراني آب هاي آرام قهرماني آسيا فينال مواد مختلف رشته هاي كانو و كاياك برگزار شد و محمد نبي رضايي به مدال طلاي كانو يك نفره 1000 متر جوانان دست يافت.
در كانو يك نفره 1000 متر مردان بزرگسالان كيا اسكنداني به مقام چهارم رسيد.
در كانو چهار نفره ٢٠٠ متر بانوان در رده سني بزرگسالان تيم ايران با تركيب مهسا كهنسال، آتنا رئوفي، فاطمه كرمجاني و هيوا افضلي چهارم شدند و در كانو تك نفره ٢٠٠ متر مردان در رده سني بزرگسالان عادل مجللي به مدال نقره رسيد.
پريسا محمدزاده و فرانك چشمه در كانو دو نفره ٥٠٠ متر بانوان در رده سني جوانان صاحب مدال برنز شدند و در كانو چهار نفره 1000 متر مردان بزرگسالان تيم ايران با تركيب محمدنبي رضايي، معراج محمدزاده، كيا اسكنداني و علي اجاقي چهارم شد.
در رشته كاياك يك نفره 1000 متر مردان (بزرگسالان) علي آقاميرزايي به مدال برنز رسيد و ابوالفضل درجزي در همين ماده و در رده سني جوانان به مدال نقره دست يافت.
در كاياك دو نفره ٥٠٠ متر بانوان و در رده بزرگسالان مونا ابراهيمي و گلناز غضنفريان ششم شدند و در رده جوانان راسپينا قويدل و نرجس كارگرپور نقره گرفتند.
در كاياك يك نفره ٢٠٠ متر مردان در رده سني جوانان شايان مافي ششم شد.
در كاياك چهار نفره ٢٠٠ متر بانوان در رده بزرگسالان تيم ايران با تركيب مونا ابراهيمي، گلناز غضنفريان، هديه كاظمي و آرزو حكيمي بر سكوي سوم آسيا ايستادند و در همين رشته و در مسافت 1000 متر مردان تيم ايران با تركيب امين بوداغي، اميد احمدي، صادق زماني و محمدطاهر حسيني افشار چهارم شد و تيم جوانان با تركيب ابوالفضل درجزي، تارخ طالبي، امير رضا خوانساري و محمدرضا صيادمومن سوم شدند.
در كاياك دو نفره ٢٠٠ متر مردان و در رده جوانان تيم ايران با تركيب ابوالفضل درجزي و شايان مافي چهارم و در رده بزرگسال با تركيب امين بوداغي و پيمان قويدل ششم شدند.
در كاياك تك نفره ٥٠٠ متر بانوان در رده سني بزرگسال هديه كاظمي به مدال نقره دست يافت و الناز شفيعيان در رده جوانان سوم شد.
در كاياك چهار نفره 1000 متر بانوان بزرگسالان، تيم ايران با تركيب مونا ابراهيمي، گلناز غضنفريان، هديه كاظمي و آرزو حكيمي سوم شد.
رقابت هاي آب هاي آرام قهرماني آسيا امروز با ادامه مسابقات فينال در شانگهاي كشور چين دنبال مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1067**
خبرنگار: رضا رمضاني انتشاردهنده:علي خورسندي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش