۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۹:۲۸
کد خبر: 82698695
T T
۰ نفر
نبرد تمام عیار بارسلونا مقابل المپیاكو برای كسب سومین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا چهارشنبه شب در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا بدنبال سومین برد متوالی و كسب 9 امتیاز كامل مرحله گروهی است.

به گزارش روز سه شنبه تارنمای خبری اسپورت انگلیس، ادامه نوار شكست ناپذیری بارسلونا در 10 مسابقه هدف اصلی ارنستو والورده در دیدار مقابل المپیاكو است. سرمربی بارسلونا خواهان 9 امتیاز كامل مسابقات تیم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است.
تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نیوكمپ میزبان المپیاكو یونان است.
والورده تاكنون نشان داده است كه در زمین خیلی خطر نمی كند و در برابر تیم قعرنشین المپیاكو هم دست به خطر نمی زند. المپیاكو با دو باخت در انتهای گروه ایستاده است. بارسلونا با دو برد صدرنشین است و بدنبال سومین پیروزی خود در این مسابقات است.
سرمربی بارسلونا ایده های خود را روشن كرده است و با تركیبی به میدان می رود كه نوار پیروزی های تیم قطع نشود. این تیم از زمان شروع مسابقات لالیگا 9 برد و یك تساوی (شامل دو برد در لیگ قهرمانان اروپا) را ثبت كرده است.
هدف والورده صعود به یك هشتم نهایی به عنوان صدرنشین گروه است و بعد از این هدف استفاده چرخشی از بازیكنان مدنظر قرار می گیرد.
او بدنبال برد تمام عیار مقابل المپیاكو است.
از نظر سرمربی بارسلونا اكنون زمان آزمون و خطا نیست. او مقابل یوونتوس و اسپورتینگ تیم خود را با یك تركیب به میدان فرستاد.
با این حال در دو بازی بعدی تیم تغییراتی ایجاد خواهد شد. مالاگا روز شنبه برای دیدار لالیگا به نیوكمپ می آید و بارسلونا بعد از آن در جام حذفی اسپانیا باید به مصاف رئال مورسیا می رود.
عثمان دمبله، رافینیا آلكانتارا و آردا توران مصدوم هستند، اما والورده بازیكنان بااستعداد زیادی برای انتخاب كردن از میان آنها در اختیار دارد.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

سرخط اخبار ورزش