۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۸
کد خبر: 82698471
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراك:داوربازي با ملوانها خيلي مهربان بود

انزلي-ايرنا-سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراك گفت: داور بازي با ملوانان خيلي مهربان بود و در بسياري از صحنه ها و برخوردها يك طرفه قضاوت كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حامد بصيري غروب دوشنبه در كنفرانس خبري پس از شكست تيمش در برابر تيم فوتبال ملوان بندرانزلي اظهار كرد: مي گويند راجع به داوري ها صحبت نكنيد ولي داور ميدان با ملوانان خيلي مهربان بود و تمام انرژي تيم ما را گرفت.
وي با تبريك به تيم ملوان و آرزوي موفقيت براي اين تيم ريشه دار شمال كشور افزود: پس از آغاز بازي دقايقي طول كشيد كه به خودمان بياييم و در برابر ملوانان بازي قابل قبولي ارائه كرديم.
بصيري در خصوص استفاده از سعيد يوسف زاده در پست غير تخصصي گفت: يوسف زاده سفير فوتبال بندرانزلي و شمال كشور است و اعتقاد زيادي به بازي وي داريم اما به دليل محروميت دفاع آخر تيممان و همچنين تجربه بالاي اين بازيكن از وي در پست غير تخصصي اش استفاده شد.
به گزارش خبرنگار ايرنا ، تيم فوتبال آلومينيوم اراك از ساعت 14 و 30 دقيقه در ورزشگاه تختي بندرانزلي ميهمان تيم ملوان بود كه سومين شكست خود را در اين دوره از رقابتها تجربه كرد و با هشت امتياز در رده چهاردهم جدول رده بندي ليگ دسته يك فوتبال كشور باقي ماند.
تيم فوتبال آلومنيوم اراك در ادامه رقابت هاي جام آزادگان و از هفته دهم اين رقابت ها از ساعت 15روز شنبه 29 مهرماه جاري ميزبان تيم خونه به خونه بابل است.
خبرنگار: رضا اكبري**انتشار دهنده: بابايي
7471 /6030
۰ نفر