۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۱
کد خبر: 82693816
T T
۰ نفر
كشف 4 ميليارد ريال تجهيزات پزشكي و داروئي در پاكدشت

تهران-ايرنا - فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهرن از كشف تجهيزات پزشكي به ارزش 4 ميليارد ريال در شهرستان پاكدشت خبر داد.

به گزارش ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني ستاد فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظري گفت : مأموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز با دريافت اخباري مبني بر انبار تجهيزات پزشكي در يكي از مناطق شهرستان پاكدشت، رسيدگي به اين پرونده را در دستور كار قرار دادند.
وي افزود : كارآگاهان انتظامي پس از انجام تحقيقات گسترده محسوس و نامحسوس و كسب اطمينان از صحت موضوع ، با هماهنگي مقام قضائي به محل مراجعه و اين مكان را مورد بازرسي قرار دادند.
وي بيان كرد: در بررسي صورت گرفته از اين مكان ، محموله بزرگي از تجهيزات پزشكي شامل 780هزار عدد سرم نمكي ، 151 دستگاه فن كوئيل و 90 دستگاه همو دياليز فاقد مدارك معتبر گمركي كشف شد.
ناظري ارزش تقريبي اين محموله را بالغ بر 4 ميليارد ريال اعلام كرد.
وي از دستگيري يك نفر در اين رابطه خبر داد و اظهار داشت: پرونده اي براي اين محموله قاچاق تشكيل و به همراه متهم، تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي ويزه شرق استان تهران ، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و جلوگيري از سرقت سرمايه هاي ملي، به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.
فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران تأمين امنيت هفت شهرستان ورامين ، قرچك ، پيشوا ، پاكدشت ، پرديس ، دماوند و فيروزكوه را با بيش از يك ميليون و 400 هزار نفر جمعيت بر عهده دارد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر