۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۶
کد خبر: 82693640
T T
۰ نفر
تاكید نماینده ولی فقیه درگلستان بر مهندسی فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن

گرگان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با تاكید بر مهندسی فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: مقابله با این تهاجم فرهنگی كار یك دستگاه ها خاص و ائمه جمعه نیست و همه باید همراهی كنند.

آیت الله سید كاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در نشست ائمه جمعه و مسئولان قضایی استان گلستان در گرگان اظهار كرد: دشمن امروز ایمان به خدا را مورد هدف قرار داده و نشر فحشا را در كشورهای اسلامی دنبال می كند.
امام جمعه گرگان اضافه كرد: ما دستگاه های فرهنگی زیادی در سطح كشور داریم ولی به نظر می رسد فعالیت های انجام شده متناسب برای مقابله با برنامه ها و حملات دشمن نیست.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاكید كرد: در شورای فرهنگ عمومی تاكید كردیم كه با صرف حرف زدن كاری از پیش نمی رود و باید كار علمی و عملی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن انجام گیرد.
آیت الله نورمفیدی یادآور شد: باید برنامه ریزی دقیق صورت گرفته و نقش دستگاهها و همه افراد كه برنامه های فرهنگی انجام می دهند در تقویت مسائل فرهنگی لحاظ شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه حل مشكلات فرهنگی آسان نیست، گفت: خداوند متناسب با زبان و فرهنگ مردم برایشان پیامبر می فرستاد و بر این اساس هر پیامبر می دانست كه چگونه متناسب با آن جامعه سخن بگوید.
امام جمعه گرگان افزود: ما هیچ مهندسی فرهنگی نداریم و برای مقابله درست با تهاجم فرهنگی باید با برنامه عمل كنیم.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

سرخط اخبار استان‌ها