۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۹:۱۵
کد خبر: 82693308
T T
۰ نفر
تالارهای مجموعه تئاترشهر 23 مهر ماه اجرا ندارند

تهران - ایرنا - نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر روز یكشنبه 23 مهرماه به مناسبت فرارسیدن شهادت امام زین العابدین(ع) اجرا ندارند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مجموعه تئاترشهر، نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روز یكشنبه 23 مهر ماه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) به صحنه نمی روند.
هم اكنون نمایش های «كلنل» به كارگردانی خیرالله تقیانی پور در تالار اصلی، «هفت عصر هفتم پاییز» به كارگردانی ایوب آقاخانی در تالار چهارسو و «چه كسی سهراب را كشت؟» به كارگردانی شهرام كرمی در تالار قشقایی روی صحنه هستند.

** دو اجرایی شدن «تور عروسی مامان» در آخرین اجرا
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، دو اثر نمایشی به صحنه رفته در تالار سایه و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روز جمعه 21 مهر ماه به اجرای خود پایان می دهند.
نمایش «شب شرقی» به نویسندگی و كارگردانی ناصح كامگاری كه از روز 20 شهریور اجرای خود را در تالار سایه آغاز كرده روز جمعه 21 مهر ماه از این تالار خداحافظی خواهد كرد.
نمایش «تور عروسی مامان» به نویسندگی و كارگردانی مریم منصوری نیز كه از 12 مهر در پلاتو اجرا روی صحنه رفته ، روز جمعه 21 مهر ماه به اجرای خود پایان می دهد. این نمایش در روز آخر اجرا طی دو نوبت ساعت های 18 و 19:30 به صحنه می رود.
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ