۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82691106
T T
۰ نفر
رسیدگی به پرونده مرتضوی در بخش كهریزك 30 آبان ماه

تهران - ایرنا - وكیل اولیای دم روح الامینی گفت: رسیدگی به بخش كهریزك پرونده سعید مرتضوی 30 آبان ماه در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر برگزار می شود.

سیدمجید طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا افزود: جلسه امروز دادگاه برگزار شد اما به دلیل عدم حضور سعید مرتضوی به دلیل بیماری و ارائه گواهی پزشكی، موضوع رسیدگی به این پرونده انجام نشد.
وی با بیان اینكه قرار شد جلسه 30 آبان ماه جلسه رسیدگی به پرونده كهریزك وی باشد، ادامه داد: دادگاه رسیدگی به این پرونده باید طبق توضیحات سعید مرتضوی پیش برود اما چون امروز حضور نداشتند به جلسه بعدی موكول شد.
طاهری ادامه داد: سعید مرتضوی در این پرونده وكیل نداشت و می بایست خود مرتضوی به دفاع در جلسه بپردازد، در این پرونده از ابتدا خود مرتضوی دفاع كرد.
طاهری خاطرنشان كرد: با توجه به اینكه پس از گذشت بیش از هشت سال رسیدگی به پرونده ادامه دارد این پرونده به جلد 32 رسیده و 15 هزار صفحه دارد.
پرونده سعید مرتضوی در بخش تامین اجتماعی روز دوشنبه گذشته با حضور وكیل وی به پایان رسید و مجتبی نظری وكیل سازمان تامین اجتماعی اعلام كرد، احتمال دارد كه ختم رسیدگی این پرونده نیز اعلام شود.
اجتمام ** 7268 ** 1418
خبرنگار: مهناز بیرانوند ** ناشر: مریم برزآبادی

سرخط اخبار جامعه