۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82675229
T T
۰ نفر
لغو محرومیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از بازی‌های خانگی

گچساران ایرنا - سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: با پیگیری‌های انجام شده محرومیت تیم فوتبال این شهرستان از پنج بازی‌ خانگی به سه جلسه محرومیت كاهش یافت و این تیم می‌تواند بازی‌های خانگی را در زمین اختصاصی خود انجام دهد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاكنون سه بازی در این فصل انجام داده كه با یك برد، یك تساوی و یك باخت و چهار امتیاز در رده هفتم جدول 11 تیمی قرار دارد.
اسماعیل پناهپوری روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محرومیت تماشاگران بنا بر رأی كمیته انضباطی همچنان به قوت خود باقی است و لغو محرومیت فقط شامل محل بازی است.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیركل ورزش و جوانان استان كهگیلویه و بویراحمد، رئیس كمیته انضباطی، رئیس كمیته استیناف، رئیس كمیته صیانت از سلامت لیگ فوتبال كشور و هیأت فوتبال استان و شهرستان ابراز امیدواری كرد با تدبیرهای مطلوب امنیتی، پشتیبانی صنعت نفت و ایجاد بسترهای فرهنگی در ورزشگاه‌ها از سوی كمیته فرهنگی باشگاه، شرایط مناسب‌تری برای پیشگیری از بروز چنین مسائلی فراهم شود.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به علت تخلف تماشاگر نماها در آخرین بازی‌های پلی آف لیگ دسته دوم سال قبل مقابل اروند خرمشهر با حكم كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال كشور از پنج جلسه بازی خانگی محروم شده بود.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی بعدی خود در لیگ دسته دوم فوتبال كشور در روز سه شنبه چهارم مهر در سمنان به مصاف صنایع این شهر می‌رود و در بازی بعدی خود روز 13 مهر در دوگنبدان با پرسپولیس مشهد بازی خواهد كرد.
نفت و گاز گچساران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های سردار بوكان، شهرداری ارومیه، استقلال اهواز، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر، كاسپین قزوین، شهرداری كاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و هف سمنان بازی می‌كند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110

سرخط اخبار استان‌ها