۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۴۷
کد خبر: 82670716
T T
۰ نفر

شمارجانباختگان حادثه تونل چری كوهرنگ به 3 نفر رسید

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۴۷
کد خبر: 82670716
شمارجانباختگان حادثه تونل چری كوهرنگ به 3 نفر رسید

شهركرد- ایرنا- مسئول روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی چهارمحال وبختیاری گفت: با یافتن فرد مفقود در تونل تخریب شده چری، جست وجو در این زمینه به پایان رسید و شمار جانباختگان این حادثه به 3 نفر رسید.

محسن ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حادثه ریزش تونل گردنه چری شهرستان كوهرنگ كه عصر سه شنبه به وقوع پیوست، 3 فوتی و 5 مصدوم برجا گذاشت.
وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان توسط اورژانس 115 به بیمارستان سیدالشهدای فارسان اعزام شدند و یك نفر دیگر نیز به بیمارستان كاشانی شهركرد منتقل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان كوهرنگ نیز با اشاره به اتمام عملیات خاكبرداری برای جست و جوی فرد مفقود اظهار كرد: با توجه به حجم زیاد سنگ و خاك، عملیات به سختی انجام گرفت و در نهایت با استفاده از 9 دستگاه خاكبرداری، 5 بیل مكانیكی و 5 كامیون، پیكر سومین جانباخته نیز در بامداد روز چهارشنبه پیدا شد.
به گزارش ایرنا، عصر سه شنبه بر اثر ریزش تونل گردنه چری شهرستان كوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، كارگران مشغول به كار در این تونل دچار حادثه شدند كه در لحظه حادثه 2 كشته و 5 تن مصدوم شدند.
به گفته مسئولان، جانباختگان این حادثه بومی منطقه بودند.
عملیات حفاری، علت ریزش سقف تونل گردنه چری اعلام شده است.
همچنین فرماندار كوهرنگ گفت: به علت نبود ایمنی لازم تونل تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و هم اكنون هیچ كارگری در محل كار حضور ندارد.
مرتضی زمانپور گفت: ایمنی كارگران تامین نشده بود.
در این حادثه هویت جانباختگان بشرح زیر اعلام شد؛ غلامعباس كریمی بعنوان كارگر از روستای مالك آباد صمصمامی، حبیب و وحید قاسمی از شهر جونقان.
احداث گردنه چری حد فاصل منطقه بازفت شهرستان كوهرنگ یكی از خواسته های اصلی مردم منطقه بوده است، زیرا این گردنه در 120كیلومتری مركز چهارمحال و بختیاری در زمستان ها به دلیل بارش برف دچار مشكلات رفت و آمد می شود و مردم منطقه به سختی از این محور عبور می كند و احداث گردنه یكی از ضروریات نقاط حادثه خیز در استان است.
شهرستان كوهرنگ در 90 كیلومتری مركز استان قرار گرفته است و بخش عمده ای از عشایر این استان از این محور برای تردد به استان خوزستان استفاده می كنند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/2097/6021
۰ نفر