۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱:۲۸
کد خبر: 82665840
T T
۰ نفر
قلعه نويي از برد تيمش ابراز خوشحالي و از تماشاگران تشكر كرد

اصفهان-ايرنا-سرمربي ذوب آهن اصفهان كه قبل از بازي از نگراني بازيكنانش صحبت كرده بود: بعد از اين ديدار گفت: برد ذوب آهن را به هواداران تقديم مي كنم كه به اندازه 100 هزار تماشاگر به ما انرژي دادند.

به گزارش ايرنا، امير قلعه‌نويي شامگاه جمعه پس از برتري پرگل تيمش مقابل استقلال خوزستان افزود: اين برد را تقديم مي كنم به همين تعداد تماشاگري كه امروز در ورزشگاه حضور داشتند و از ما حمايت كردند، اين هواداران به اندازه 100 هزار تن امروز به ما انرژي دادند.
وي گفت: بعد از آن ظلمي كه به ما شد بازگشت تيم به وضعيت قبلي سخت به نظر مي رسيد، واقعا از تك تك بازيكنان بخصوص تبريزي كه جانفشاني و با دل و جان بازي كرد تشكر مي كنم.
قلعه‌نويي با اشاره به اين كه واقعا به ما ظلم شده بود گفت: در 6 ديدار گذشته ليگ تنها 2 بار ميزبان بوده‌ايم، يك با مقابل گسترش فولاد تبريز و اين بازي در چهار بازي ديگر مهمان بوده‌ايم.
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن يادآوري كرد: در نشست خبري روز گذشته (پنجشنبه ) نيز گفتم، خوشحال بودم با تيمي بازي كردم كه فوتبال بازي مي كند، در بازي‌هاي قبلي بدشانس بوديم كه موقعيت‌هايمان تبديل به گل نمي‌شد و در كمترين موقعيت گل مي خورديم.
وي گفت: امروز خط دفاعي ما بهتر و با نظم تر بازي كرد و برگشتن مهدي‌پور خيلي به تيم كمك كرد.
قلعه نويي در ادامه با بيان اينكه تداوم اين روند خوب است اظهار كرد: تيم ما يكي دو ايراد دارد و اميدوارم سوارز هر چه زودتر به تيم اضافه شود و وي مي‌تواند با بودن مرتضي تبريزي و ساير بازيكنان به ما خيلي كمك كند.
قلعه‌نويي در مود آخرين وضعيت بازيكن برزيلي اين تيم كه مجوز بازي براي او صادر نشده است گفت: شايد اگر من سرمربي ذوب‌آهن نبودم كار به اينجا نمي‌كشيد. قبل از اينكه نامه كميته تعيين وضعيت بازيكنان در مورد سوارز به دست ما برسد به «آن برنامه» رفته بود و تاج و ساكت بايد در اين زمينه پاسخگو باشند.
وي در مورد جدا شدن رضا شكاري از ذوب‌آهن و پيوستن او به روبين كازان گفت: جالب است كه فيفا يك هفته پيش نامه‌اي در مورد شكاري فرستاده تا باشگاه ذوب‌آهن به صورت ضرب‌الاجل جواب اين نامه را بدهد ولي نامه سه روز در فدراسيون بوده و تازه آن را براي باشگاه ذوب‌آهن ارسال كرده‌اند.
وي افزود: تعجب مي‌كنم كه نامه‌ فدراسيون در مورد سوارز به آن سرعت به «آن برنامه» مي‌رود ولي نامه فيفا در مورد شكاري اينقدر دير ارسال مي‌شود.
به گزارش ايرنا در ادامه هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تيم ذوب آهن اصفهان در بازي پرگل برابر استقلال خوزستان، با نتيجه شش بر صفر پيروز شد.
گل هاي اين ديدار را مرتضي تبريزي در دقيقه هاي 12' , 46' , 65' , 92' و سيدمحمدرضاحسيني در دقيقه هاي 29' , 69 وارد دروازه حريف كردند.
تيم ذوب آهن با كسب اين برد 9 امتيازي شد و به رده ششم صعود كرد و تيم استقلال خوزستان نيز با 5 امتياز به رده چهاردهم سقوط كرد.
گ/8114/**شبس *1488 *خبرنگار: اميرحسين اكبري** تنظيم: سلطانمرادي* انتشار دهنده: بهمن بامداد**
۰ نفر