۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۲۳:۵۴
کد خبر: 82665122
T T
۰ نفر

يادواره 1400 شهيد دشت ورامين برگزار شد

۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۲۳:۵۴
کد خبر: 82665122
يادواره 1400 شهيد دشت ورامين برگزار شد

تهران – ايرنا – يادواره يك هزارو 400 شهيد شهرستان هاي ورامين ، قرچك و پيشوا با حضور قائم مقام سپاه قدس برگزار شد.

به گزارش پنجشنه شب ايرنا، اين مراسم شامگاه پنجشنبه در مسجد روستاي دهماسين از توابع شهرستان پيشوا با ياد وخاطره شهيدان دشت ورامين گرامي داشته شد.
امام جمعه شهرستان پيشوا در اين مراسم گفت: ازابتداي تاريخ خلقت آدم، از دوران هابيل و قابيل ،دوران حضرت نوح ، حضرت موسي و فراعنه و حتي نبي مكرم اسلام (ص) تاكنون تقابلي مانند امروز بين حق و باطل شاهد نبوده ايم .
حجت الاسلام روح الله باقري افزود: امروز حق به فرماندهي ايران و كشورهاي اسلامي و باطل به سرگردگي آمريكا و رژيم اشغالگر قدس و شجره ملعونه سعودي ها در مقابل يكديگر قرار گرفته اند تا نشانه هاي ظهور را محقق كنند .
وي تصريح كرد:گمشده امروز جامعه و ملت هاي مسلمان مساله شهادت است و اين مسير را امام خميني (ره) با انقلاب اسلامي خود روشن ساختند.
باقري توضيح داد: راه شهادتي را كه امام راحل آن را زنده كرده است فقط مختص مردم ايران نيست بلكه تمام ملت هاي مسلمان از لبنان ، افغانستان ، عراق ، پاكستان ، هندوستان ، يمن و ميانمار در اين مسير گام بر مي دارند و در مقابل باطل به سركردگي آمريكا و اسرائيل قد علم مي كنند.
وي تصريح كرد: تا پيش از پيروزي انقلاب اسلامي هيچ كس جرات نمي كرد تا در مقابل آمريكا و اسرائيل ايستادگي كرده و ملت هاي مسلمان مشت هاي خود را مقابل آنها (آمريكا و اسرائيل) گره كند و اين مهم به بركت حضور امام خميني (ره) ميسر شد.
امام جمعه پيشوا ادامه داد: امروز لشكر فاطميون ، زينبيون ، حيدريون و مدافعين حرم لشكر اسلام هستند و از اسلام در برابر هجمه هاي استكبار حراست مي كنند.
همچنين در اين مراسم از خانواده معظم شهداي دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تقدير شد.
خبرنگار: سيدحسن ميري**انتشار:حسن معظمي
شبد**تهرام/7254 **1010
۰ نفر