۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۴۵
کد خبر: 82664995
T T
۰ نفر
تيراندازي با كمان قهرماني معلولان جهان؛ صعود كامپوند زنان و مردان ايران به ديدار نهايي

پكن - ايرنا - تيم هاي ملي كامپوند زنان و مردان ايران در پايان دومين روز از رقابت هاي تيراندازي با كمان معلولان جهان در پكن به ديدار نهايي صعود كردند تا براي كسب مدال طلا به مصاف نمايندگان چين و ايتاليا بروند.

به گزارش ايرنا در پايان دومين روز از رقابت هاي تيراندازي با كمان معلولان جهان در پكن، تيم كامپوند بانوان ايران متشكل از سميه عباسپور، راضيه شيرمحمدي و فرزانه عسگري با شكست تيم ايتاليا در نيمه نهايي راهي فينال شد و براي كسب مدال طلا به مصاف نماينده چين مي رود.
تيم كامپوند مردان نيز با تركيب هادي نوري، علي سينا منشازاده و رمضان بياباني با شكست تيم آمريكا در نيمه نهايي موفق شد به فينال راه پيدا كند و براي تصاحب نشان طلا با نماينده ايتاليا روبرو خواهد شد.
در بخش ريكرو نيز تيم زنان ايران متشكل از زهرا نعمتي، زهرا دلخوش و سميه رحيمي، در نيمه نهايي مقابل تيم چين شكست خورد و براي كسب نشان برنز به مصاف تيم ايتاليا مي رود.
تيم ريكرو مردان ايران نيز با تركيب غلامرضا رحيمي، پوريا جلالي پور و علي اصغر زارعي نژاد، در مرحله يك چهارم از تيم روسيه شكست خورد و نتوانست به جمع چهار تيم برتر راه يابد.
پيش از اين تيم هاي ميكس كامپوند و ريكرو نيز به ترتيب به ديدارهاي فينال و رد بندي راه يافته بودند.
فردا و در سومين روز مسابقات، رقابت هاي حذفي در بخش انفرادي نيز آغاز خواهد شد.
رقابت هاي قهرماني جهان تيراندازي با كمان معلولين با حضور 245 كماندار از 40 كشور جهان از 22 شهريور ماه آغاز و تا 26 شهريور ماه در جريان خواهد بود.
شبد**آساق**1904**1379
انتشار دهنده: هادي افتخاري

سرخط اخبار جهان