۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۴۴
کد خبر: 82662039
T T
۰ نفر
اخلاق مداری در بدمینتون زنجان الگویی برای سایر رشته ها شده است

زنجان - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش این استان مدیون بدمینتون بوده و اخلاق مداری حاكم بر این رشته ورزشی، الگویی برای سایر رشته ها شده است.

علی جوان دوشنبه شب در نشست معرفی اعضا هیات رئیسه و مسئولان كمیته های هیات بدمینتون استان زنجان افزود: رشد و شكوفائی بدمینتون زنجان ساده به دست نیامده و تلاش های بسیاری برای حفظ و ارتقا جایگاه این رشته ورزشی شده است.
وی كسب هفت نشان طلا از سوی بدمینتون بازان زنجان و دستیابی به عنوان قهرمانی در سی و چهارمین دوره رقابت های بدمینتون نوجوانان ایران را كه در شهریور جاری در سمنان برگزار شد، مایه خرسندی خواند و اظهار كرد: بهمن امسال نیز زنجان میزبان مسابقات بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه فجر خواهد شد و امید است برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه شایسته تر این رویداد مهم از سوی دست اندركاران انجام گیرد.
جوان به سطح بدمینتون ایران اشاره كرد و افزود: آنچه امروز بدمینتون ایران را آزار می دهد وجود فاصله با بدمینتون آسیا است و باید برای كم كردن این فاصله برنامه ریزی و تلاش شود.
مدیركل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بدمینتون زنجان از لحاظ علمی چیزی كم ندارد و به حتم با كمی دقت و برنامه ریزی و هزینه می توان در سطح اسیا نیز صاحب سكو شد.
رئیس هیات بدمینتون استان زنجان نیز در این نشست گفت: اگر می خواهیم در رشد و شكوفایی بدمینتون به یك فرجام نیك برسیم باید بر مشكلات فائق آمد چراكه هیچ راهی خالی از سختی و دشواری نیست.
محمود انصاری افزود: خیلی از ناكامی ها در بدمینتون، آزمونی بوده تا خود را بازیابیم و برای رسیدن به هدف تلاش كنیم و با تلخی ها ناامید نشویم و باید با تكیه بر همت ها از فرصت های پیش رو برای ارتقا سطح بدمینتون زنجان و كشور بهره بگیریم.
وی با بیان اینكه برای رقابت با بدمینتون سایر كشورها نیاز به برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری در رده های پایه است اظهار كرد: زنجان برای نخستین بار برای شركت در مسابقات لیگ برتر حامی مالی مناسب پیدا كرده است و در واقع این فرصت خوبی می باشد و به حتم بدمینتون زنجان از این فرصت استفاده بهتری خواهد كرد.
انصاری افزود: برای رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان باید از تجربیات ارزنده پیشكسوتان و ظرفیت رسانه های گروهی استفاده بیشتری كرد و امید می رود این همكاری همچنان تداوم یابد.
هم اكنون یكهزار و 300 ورزشكار در آكادمی بدمینتون استان زنجان فعالیت می كنند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش

سرخط اخبار استان‌ها