۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۱۴
کد خبر: 82659514
T T
۰ نفر
وزارت خارجه سوریه:پیروزی های ارتش نوید بخش پایان كار تروریسم در سوریه است

دمشق - ایرنا - وزارت خارجه سوریه اعلام كرد كه پیروزی های اخیر ارتش این كشور نوید پایان تروریسم و نبرد با تروریست ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یك مقام مسئول در وزارت خارجه سوریه روز شنبه اظهارداشت: ارتش سوریه تا پاكسازی آخرین وجب از خاك سوریه و بازگرداندن امنیت به سراسر كشور به مبارزه با تروریست ها ادامه می دهد.
وی افزود: آخرین نمونه این پیروزی ها، موفقیت ارتش و نیروهای هم پیمان در شكستن محاصره شهر مقاوم دیرالزور بود.
این مقام مسئول كه خواست نامش فاش نشود،بیان كرد: ملت سوریه كه برای دفاع از سوریه و همه انسانیت با تروریسم جنگید، با همان عزم و اراده وارد میدان بازسازی ویرانه های ناشی از تروریسم می شود چرخه تولید را برای تامین زندگی عزتمندانه تقویت خواهد كرد.
وی گفت: سوریه لغو تحریم های ظالمانه، غیرقانونی و یكجانبه آمریكا و اروپا كه تاثیر منفی بر زندگی شهروندان سوری گذاشته است را عاملی مهم در مسیر آغاز بازسازی كشور می داند.
این منبع آگاه اضافه كرد: سوریه همواره خواستار برقراری بهترین روابط با كشورهای جهان بوده است و از طرح ها و پیشنهادهای كشورهایی كه در جنگ با سوریه مشاركت نداشته اند و موضع آشكاری دربرابر تروریسم درپیش گرفته اند در مرحله بازسازی كشور استقبال می كند.
وی افزود: دولت سوریه كه بیشترین بار تامین نیازهای شهروندان محتاج خود را برعهده داشته است آمادگی خود را برای همكاری با همه نهادهای فعال در زمینه كمك رسانی برای تامین نیازهای ملت سوریه كه قربانی تروریسم شده اند اعلام می كند.
خاورم**6116**1590
انتشاردهنده: محمد حسن دوستارگان

سرخط اخبار جهان