۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۵۹
کد خبر: 82656557
T T
۰ نفر

دستگيري 2 سارق سابقه دار در بهمئي

۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۵۹
کد خبر: 82656557
دستگيري 2 سارق سابقه دار در بهمئي

ياسوج- ايرنا- فرمانده انتظامي بهمئي گفت: 2نفر سارق حرفه اي كه به سرقت از چند باب مغازه در اين شهرستان اقدام كرده بودند در دام پليس گرفتار شدند.

سرگرد محمود عدالت پرور روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين 2سارق حرفه اي به سرقت از مغازه موبايل فروشي در شهر ليكك اقدام كردند كه پس از دستگيري و بازجويي به بزه انتسابي اعتراف كردند.
وي افزود: ازمتهمان مقداري از اموال مسروقه از قبيل چندين دستگاه تبلت و گوشي تلفن همراه، شارژر، كاور گوشي ،باطري تلفن همراه، و كابل هاي مخصوص كشف و ضبط شده است.
عدالت پرور بيان كرد: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان در حال گشت زني در منطقه اي از شهر ليكك با تماس تلفني يكي از شهروندان با پليس 110 ، مبني بر اينكه 2 سارق در حين سرقت از مغازه موبايل فروشي هستند موضوع را در دستور كار قرار دادند.
وي عنوان كرد: بلافاصله تيم گشت پليس شهرستان به محل اعزام شد و با هماهنگي هاي انجام شده و با رعايت نكات انتظامي اين 2 نفر را ذر حال سرقت بازداشت كردند.
عدالت پرور از مردم خواست به منظور پيشگيري از سرقت ، محل كسب و كار خود را به دوربين هاي مداربسته و تجهيزات بازدارنده مجهز كنند.
خبرنگار: فهيمه قهرماني ** انتشار دهنده : مسعود عليزاده
9868/1662

سرخط اخبار استان‌ها