۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82654723
T T
۰ نفر

رد 10 ميليون ريال رشوه توسط پليس وظيفه شناس در آستارا

۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82654723
رد 10 ميليون ريال رشوه توسط پليس وظيفه شناس در آستارا

آستارا - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي آستارا گفت: ستوان دوم مرتضي محبوبي فر از ماموران وظيفه شناس اين شهرستان، 10 ميليون ريال رشوه يك متخلف واحد صنفي در قبال چشم پوشي از تخلف وي را رد كرد.

سرهنگ رسول عزيزي روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران انتظامي شهرستان آستارا در بازرسي از بازار، يك متصدي متخلف واحد صنفي را شناسايي و وي را دستگير كردند و وي براي رهايي از چنگ قانون، پرداخت 10 ميليون ريال رشوه را به يكي از عوامل انتظامي آستارا پيشنهاد داد.
وي اظهار كرد: پليس وظيفه شناس پس از رد رشوه، مراتب را صورتجلسه و متهم را جهت سير مراحل قانوني به محاكم قضايي معرفي كرد.
وي از مردم خواست هرگونه انتقاد، پيشنهاد و تقدير از عملكرد پليس را با شماره تلفن 197 دفتر نظارت همگاني پليس در ميان بگذارند.
**بيشتر سارقان آستارا غير بومي هستند
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا، فرمانده نيروي انتظامي آستارا در حاشيه همايش كاركنان آموزش و پرورش و مديران مدارس آستارا در آستانه سال تحصيلي جديد در كانون امام (ره) اين شهرستان گفت: در هفته اخير سه فقره سرقت از منزل در شهرستان آستارا رخ داده و پليس در اين رابطه 2 خودرو متعلق به افراد غير بومي را شناسايي كرده است و دستگيري سارقان پيگيري مي شود.
رسول عزيزي با اشاره به اينكه بيشترين سرقت در آستارا از داخل خودروها انجام مي شود، افزود: با توجه به گردشگر پذير بودن اين شهرستان بيشتر سارقان، غير بومي هستند و اميدواريم مردم در دستگيري سارقان با پليس همكاري كنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع شده است.
خبرنگار: يوسف هدايتي**انتشار دهنده: بابايي
7105 / 7124 /6030

سرخط اخبار استان‌ها