۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۷
کد خبر: 82652505
T T
۰ نفر

مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه مطبوعات تمدید شد

۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۴۷
کد خبر: 82652505
مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه مطبوعات تمدید شد

تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با توجه به درخواست‌های متعدد برخی رسانه‌ها، تا دوشنبه 13 شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، كمیته اطلاع رسانی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات روز شنبه اعلام كرد: متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده (13شهریور) از ساعت 10 تا 16 با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.
با پایان یافتن مهلت پیش ثبت نام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، حدود 500 رسانه در قالب 436 تقاضا و درخواست متراژی بالغ بر 11هزار متر مربع، فرایند ثبت نام را تكمیل كردند.
همچنین تا پایان روز جمعه 10 شهریورماه، 436 متقاضی با پرداخت وجه اولیه، فرایند پیش ثبت نام حضور در نمایشگاه مطبوعات را انجام دادند كه در میان آنها 74 روزنامه و موسسه مطبوعاتی، 55 هفته نامه، 22 خبرگزاری و 75 پایگاه خبری دیده می شود.
این گزارش می افزاید: گروه بندی و متراژ انتخاب شده از سوی متقاضیان در هنگام پیش ثبت نام، درخواست پیشنهادی رسانه می باشد و ستاد برگزاری تعهدی برای تأمین همان گروه انتخابی و متراژ درخواستی ندارد.
روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها تاكید كرده كه مهلت مقرر قابل تمدید مجدد نخواهد بود.
جدول متقاضیان حضور در نمایشگاه بدون احتساب ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها و روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، بر اساس حروف الفبا هم اكنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به آدرس www.farhang.gov.irقابل مشاهده است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها نیمه اول آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
فراهنگ ** 1355 ** 1823 تنظیم: علی اكبر قزوینیان ** انتشار: طاهره نبی اللهی

سرخط اخبار فرهنگ