۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۵۱
کد خبر: 82644323
T T
۰ نفر

سايپا براي توقف توليد پرايد آماده است

۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۵۱
کد خبر: 82644323
سايپا براي توقف توليد پرايد آماده است

تهران- ايرنا- مديرعامل گروه خودروسازي سايپا اعلام كرد: 2 سال پيش بيش از 68 درصد محصول عرضه شده، پرايد بود اما امروز در شرايطي هستيم كه آمادگي استقبال از خروج پرايد را داريم.

به گزارش شنبه تارنماي سايپا، «مهدي جمالي» در جمع نمايندگي هاي منتخب همزمان با ورود ساينا اتومات به بازار گفت: اكنون دستكم ساليانه يك محصول جديد به بازار عرضه مي كنيم و اميدوارم اين راهبرد تغيير كند و سايپا قابليت عرضه 2 محصول توليد داخلي را در سال داشته باشد.
وي يادآوري كرد: 2سال پيش، نگراني هاي بسياري براي سايپا وجود داشت اما اكنون در شرايطي قرار داريم كه بارقه هاي روشنايي در سايپا براي همه به چشم مي خورد.
اين مسوول افزود: در سال هاي گذشته 80 تا90 درصد محصولات سايپا فقط يك نوع خودرو بود كه به بازار عرضه مي شد اما امروز تنوع محصول داريم كه از مديريت و توان بالاي فني و طراحي اين شركت نشان دارد.
جمالي ادامه داد: ساينا اتومات در كمتر از يك سال آماده عرضه به بازار شد و حدود يك ماه ديگر نيز محصول جديد كوييك را عرضه مي كنيم.
مدير عامل گروه خودروسازي سايپا از عرضه محصول جديد SP100 تا چند ماه ديگر و محصول جديد سيتروئن تا پايان سال خبر داد و افزود: تا سال آينده نيز سايپا محصول دوم SP100 را وارد بازار خواهد كرد.
در پايان اين مراسم، از مديران 15 نمايندگي برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سايپا با اهدا لوح و تنديس قدرداني شد.
به گزارش ايرنا، چندي پيش مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در گفت وگو با خبرنگاران اعلام كرد: دغدغه فعلي اين گروه با توجه به مطالعات بازار، وابستگي اقتصادي و درآمدي بسياري خانواده هاي كم درآمد و كم بضاعت كشور به پرايد است و در حقيقت بخشي از اشتغال كشور با استفاده از اين خودرو تامين مي شود.
جمالي بيان داشت: از بخش فروش گروه سايپا درخواست كرده ايم برنامه اي طراحي كنند تا پيش از خروج پرايد از سبد توليد، به اين قشر آسيبي وارد نشود و اين را وظيفه اجتماعي خود مي دانيم.
وي ادامه داد: كم مصرف بودن، پايين بودن قيمت و هزينه هاي تعميراتي و داشتن خدمات پس از فروش گسترده، محبوبيت اين خودرو را نزد خانواده ها دوچندان كرده است.

براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام*1070*1961* تنظيم: فريبا بابائي * انتشار: مريم مسعود

سرخط اخبار اقتصاد