۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳
کد خبر: 82642228
T T
۰ نفر
مدال برنز تكواندكار وزن منهاي74گيلوگرم ايران درمسابقات دانشجويان جهان قطعي شد

تايپه -ايرنا- تكواندو كار وزن منهاي 74 كيلوگرم روز -پنجشنبه-در ادامه بازي هاي دانشجويان جهان -يونيورسياد- به ميزباني تاپيه با صعود به مرحله نيمه نهايي ، مدال برنز خود را مسجل كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، نمايندگان ايران امروز و در پنجمين روز اين بازي ها در سه رشته واليبال، وزنه برداري و تكواندو ديدارهاي خود را آغاز كردند كه در تكواندو، دونماينده در وزن هاي منهاي 74 و به اضافه 87 كيلوگرم مردان برابر حريفان خود به روي شياپچانگ رفتند.
رامين حسينقلي زاده در وزن منهاي 74كيلوگرم ابتدا آلوارز از آرژانتين را 11 بر 3 شكست داد و در مرحله يك هشتم پاراديس از كانادا را با نتيجه 31 بر 10 از پيش رو برداشت و به يك چهارم نهايي رسيد.
وي در اين مرحله دامير فژيچ از صربستان را با نتيجه 14 بر 3 شكست داد و به مرحله نيمه نهايي صعود كرد.
فرشاد قياس شندي ديگر نماينده ايران هم در وزن 87كيلوگرم ابتدا ساگادو از شيلي را با نتيجه 24 بر صفر از پيش رو برداشت ولي در مرحله يك هشتم برابر راديك عيسايف از آذربايجان با نتيجه 11 به 12 شكست خورد و از ادامه رقابت ها حذف شد.
تكواندوكاران تاكنون پنج برنز و 2نشان طلا كسب كردند.
كاروان ورزشي ايران نيز با 18 دختر و 44 پسر دانشجو در هشت رشته ورزشي جودو، تيراندازي باكمان، شمشيربازي، تكواندو، واليبال، وزنه برداري، ووشو و بدمينتون مسابقه مي دهد.
نمايندگان ايران در بيست و هشتمين دوره يونيورسياد دانشجويي جهان با 84 ورزشكار و كسب هفت طلا ، 2 نقره و 6 برنز در جايگاه نهم جدول توزيع مدال ها قرار گرفته بودند.
اين رقابت ها هشتم شهريور ماه امسال پايان مي يابد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9250**1828
خبرنگار:خديجه روزبهاني*انتشار:مرضيه فاتحي

سرخط اخبار ورزش