۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82640952
T T
۰ نفر
محكوميت 44 ميلياردريالي قاچاقچيان لباس و سيگار در زنجان

زنجان - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان گفت: در سالجاري قاچاقچيان لباس و سيگار در زنجان به پرداخت 44 ميليارد ريال جريمه نقدي محكوم شده اند.

مرتضي مميزي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين ميزان قاچاق پوشاك با 113 پرونده وارده و 121 پرونده مختومه در رتبه نخست قاچاق كالا قرار دارد.
وي تاكيد كرد: بيش از 33 ميلياردريال ميزان جريمه قاچاقچيان لباس و بيش از 10 ميليارد ريال نيز جريمه نقدي عوامل متخلف سيگار به عنوان دومين قاچاق كالا در استان بوده است.
مديركل تعزيرات حكومتي زنجان با اشاره به ورود 2 هزار پرونده در سالجاري خاطرنشان كرد: در همين مدت يكهزار و 989 فقره پرونده بررسي و مختومه شده است.
وي خاطرنشان كرد: در اين مدت كل جريمه هاي نقدي متخلفان بيش از 83 ميلياردريال بوده است.
مميزي به 331 محموله ضبط شده به نفع دولت در استان زنجان اشاره كرد و گفت: در هفته جاري نيز از يك مغازه موبايل فروشي تعداد 300 گوشي همراه قاچاق توسط نيروي انتظامي كشف شد و در اين اداره كل پرونده تشكيل شده است.
مديركل تعزيرات حكومتي زنجان با بيان اينكه گشت سيار يكي از عوامل ممانعت از تخلف است، تاكيد كرد: امسال 24 اكيپ سيار ، بازرسي هاي مورد نياز را انجام داده است.
به گزارش ايرنا ، بيشترين كالاي قاچاق كشف شده در استان زنجان طي سال گذشته ، پوشاك، سيگار، گوشي تلفن همراه، لوازم آرايشي و بهداشتي بود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد كريمي ** انتشار دهنده: اسماعيل جهانبخش

سرخط اخبار استان‌ها