۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹
کد خبر: 82639542
T T
۰ نفر

دو تجمع مقابل مجلس

۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹
کد خبر: 82639542
دو تجمع مقابل مجلس

تهران-ایرنا-جمعی ازمالباختگانی كه از یك نمایندگی فروش خودرو خریداری كرده بودند و گروهی از بازنشستگان لشگری صبح امروز سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع كردند.

یكی از تجمع كنندگان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: ما در حدود یك سال و نیم پیش برای دریافت خودرو به یكی از نمایندگی های ایران خودرو مراجعه كردیم و ثبت نام انجام داده و مبلغ خودرو را پرداخت كردیم.
وی افزود: با وجود گذشت یك سال و نیم از این زمان،هنوز این نمایندگی ، خودرو ما را تحویل نداده و پاسخگوی این اقدام خود نیست همچنین پاسخگویی برای پول های ما نیستند.
وی یادآور شد: علیرغم پیگیری و مراجعات مكرر ما، نه تنها خودرویی به ما تحویل داده نشده بلكه پاسخ مشخصی هم به ما داده نمی شود.
این تجمع كنندگان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند كه به وضعیت آنان رسیدگی كنند.

**تجمع جمعی از بازنشستگان لشگری مقابل مجلس
گروهی از بازنشستگان لشگری هم در اعتراض به عدم اجرای مصوبه مجلس در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری با شاغلین مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع كردند.
یكی از این تجمع كنندگان در گفت وگو با ایرنا گفت: مجلس مصوبه ای برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری با شاغلین داشته ولی هنوز این مصوبه اجرایی نشده و حقوق بازنشستگان بسیار كمتر از حقوق شاغلین است.
این تجمع كنندگان از نمایندگان مجلس خواستند در راستای اجرایی شدن این مصوبه تلاش كنند.
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری
انتشار: كتایون لامع زاده
۰ نفر