دولتمردان بايد مانند شهيدان رجايي و باهنرخدمت به مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند

كرمانشاه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: دولتمردان همواره بايد مانند امام و شهيدان رجايي و باهنر خدمت به مردم را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت‌الله مصطفي علما در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته كرمانشاه به دوم شهريور آغاز هفته دولت اشاره كرد و افزود: همزماني و تقارن راي اعتماد به وزرا در مجلس شوراي اسلامي و هفته دولت انشااالله براي بهبود معيشت مردم در چهار سال آينده مبارك است.
وي در ادامه به كودتاي 28 مرداد سال 32 و بازگشت شاه به ايران با كمك آمريكايي ها و انگليسي‌ها اشاره كرد و گفت: كودتاي 28 مرداد نتيجه اعتماد دكتر مصدق به آمريكايي ها بود و اين رويداد نشان داد هيچ وقت نبايد به آمريكا اعتماد كرد.
امام جمعه كرمانشاه همچنين با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) در هفته آينده گفت: خانواده ها و جوانان بايد شيوه زندگي و سبك ازواج اين 2 حضرت را الگو و ملاك خود قرار دهند.
امام جمعه كرمانشاه اول شهريور و روز پزشك را گرامي داشت و افزود: حرفه پزشكي و طبابت همواره مورد تمجيد و احترام است.
وي همچنين به سوم شهريور روز صنايع دفاع هوايي اشاره كرد و براي غيورمردان دفاعي كشور بخصوص صنعت هوايي آرزوي موفقيت كرد.
آيت الله علما در پايان خطبه ها شهادت محسن حججي شهيد مدافع حرم را گرامي داشت و گفت: داعش با اين عمل وقيح و نفرت برانگيز مورد تنفر تمام انسان ها و عالميان قرار گرفت.
8066/3209 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها