۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷
کد خبر: 82635485
T T
۰ نفر
امام جمعه ماهشهر: رفع مشكل اشتغال خانواده ايثارگران در اولويت قرار گيرد

بندرماهشهر-ايرنا-امام جمعه بندرماهشهر گفت:رفع مشكل اشتغال خانواده هاي شهدا و ايثارگران بايد در اولويت قرار گيرد زيرا اين عزيزان بهتران اعضاي خانواده خود را براي اين نظام و انقلاب تقديم كردند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام عبدالحسين غبيشاوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ماهشهر در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر با تسليت شهادت فداكارانه شهيد محسن حججي اظهار كرد: طي روزهاي اخير شاهد تحليل خبر شهادت اين عزيز در صدر اخبار هستيم كه نشان دهنده برجاي گذاشتن خدمت فرهنگي بزرگي بعد از شهادت است .
وي افزود: قهرمانان واقعي آنهايي هستند كه جان بر كف در راه خدا جان بازي مي كنند و در راه احياء ارزش ها، شوكي به جامعه وارد مي كنند تا بلكه برخي از خواب غفلت بيدار شوند و به جاي غرق شدن در ماديات از خون اين شهيد درس بگيرند.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه با تحسين فرهنگ غني ايراني اسلامي گفت: جوانان اين مرز و بوم اسطوره هاي اخلاص، صبر و ايثار هستند.
وي گفت: فرهنگ اسلامي ما فرهنگي است كه ثمرات آن اين جوانان شجاع بوده كه دنيا را به تحسين واداشته اند و تا زماني كه جامعه ما از وجود اين جوانان برخوردار است در سطح دنيا سرافزار و پيروز است.
حجت الاسلام غبيشاوي در ادامه با گراميداشت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي خاطرنشان كرد: اين عزيزان به حسب ظاهر اسير بودند، اما در واقع اين ها آزاده بودند زيرا از تمايلات نفساني و وسوسه هاي نفس اماره آزاد بودند.
وي در فراز ديگري از خطبه ها با اشاره به سالروز به آتش كشيدن مسجد الاقصي توسط صهيونيست ها خاطرنشان كرد: صهيونيست ها در سال 1969 ميلادي مسجد الاقصي را به آتش كشيدند كه اين روز به روز مساجد نام گذاري شد.
خطيب جمعه بندرماهشهر اضافه كرد: آنها با آتش كشيدن مسجد الاقصي نتوانستند تلاش و استقامت فلسطيني ها را محو كنند و تلاش هايشان همچنان با حفر كانال هايي در زير مسجد الاقصي و غصب اراضي و خانه هاي فلسطيني ها ادامه دارد.
وي ادامه داد: اسرائيلي هاي زماني شعار از نيل تا فرات را سر مي دادند اما در حال حاضر نه تنها از بلندپروازي هاي خود عقب نشيني كردند بلكه در تأمين امنيت داخلي خود نيز عاجز هستند و نگران مسلح شدن فلسطيني هائي هستند كه تا به امروز با سلاح سرد و روحيه انقلابي در برابر ظلم ها و اشغال گري هاي صهيونيست ها استقامت كردند.
9858/6064
خبرنگار: آمنه محتشمي** انتشار دهنده: محسن بهاروند