۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸
کد خبر: 82634040
T T
۰ نفر

قلعه نویی: سپاهان ضد فوتبال بازی نمی كند

۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸
کد خبر: 82634040
قلعه نویی: سپاهان ضد فوتبال بازی نمی كند

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سپاهان، فوتبال خوبی ارائه می كند و زلاتكو كرانچار سرمربی این تیم به دنبال ارائه بازی ضد فوتبال نیست.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر چهارشنبه پیش از دیدار تیمش با تیم سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای كشور در نشست خبری ، افزود: كرانچار مربی بزرگی است و باعث افتخار است كه این مربی در كشور ما كار می كند.
وی افزود: كرانچار سال های گذشته در اصفهان افتخارات بزرگی را كسب كرد و مورد احترام علاقه مندان و اهالی فوتبال كشور است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از پیگیری های رسول زرگرپور استاندار اصفهان برای برگزاری دیدارهای این تیم در ورزشگاه تازه تاسیس نقش جهان اصفهان قدردانی كرد.
پیش از این، امیر قلعه نویی به دلیل كیفت خوب زمین نقش جهان و امكانات مناسب این ورزشگاه خواستار برگزاری دیدارهای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه نقش جهان ( اختصاصی سپاهان ) شده بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به حضورش در تیم سپاهان به عنوان سرمربی در سال های گذشته گفت: از مربیگری در تیم سپاهان خاطرات خوبی دارم و بخشی از لحظات خوب زندگی من در این تیم سپری شده است و هر جا اسم سپاهان باشد با تمام وجود به این تیم افتخار می كنم.
قلعه نویی در عین حال با اشاره به اینكه در فصل جدید رقابت ها هدایت تیم فوتبال ذوب آهن را برعهده گرفته است، گفت: لحظات خوب و با آرامشی كه الان در ذوب آهن دارم یادآور روزهای خوب من در سپاهان است.
وی ابراز امیدواری كرد : شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن با ارائه یك بازی زیبا در شأن مردم اصفهان برگزار شود.
قلعه نویی با اعتقاد به اینكه سپاهان بر خلاف نتایج گذشته اش، از بازیكنان خوبی در خط میانی برخوردار است، افزود: ما باید سعی كنیم این ارتباط خطوط این تیم با خط میانی را قطع كنیم.
سرمربی ذوب آهن كسب پنج امتیاز از سه بازی توسط تیمش را راضی كننده ندانست و گفت: باید با كسب پیروزی در دیدارهای آینده امتیازهای از دست رفته این تیم را جبران كنیم.
وی در عین حال تصریح كرد: با همه مشكلات و مصدوم شدن تعدادی از بازیكنان، ذوب آهن در شرایط خوبی قراردارد و آینده خوبی در انتظار این تیم است.
وی با اشاره به بازی تداركاتی تیمش با تیم سپاهان یك هفته پیش از شروع مسابقات لیگ برتر گفت: نتیجه این دیدار تداركاتی، ملاك خوبی برای مقایسه این دو تیم نیست زیرا در زمانی كه ما با سپاهان بازی تداركاتی انجام دادیم این تیم در شرایط آماده سازی قرار داشت.
سرمربی ذوب آهن در ارتباط با مصدومیت قاسم حدادی فر اظهار كرد: این بازیكن به همراه مهدی رجب زاده نماد فوتبال ذوب آهن است و دعا می كنیم كه این آقای خاص فوتبال ایران ( حدادی فر ) هر چه زودتر با كسب سلامتی خود به فوتبال بازگردد.
شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های ذوب آهن و فولاد مباركه سپاهان پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تا پایان هفته سوم لیگ برتر باشگاههای كشور با پنج امتیاز در رده 6 و سپاهان با 2 امتیاز در رده 14 این رقابت ها قرار دارد.
8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اكبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
۰ نفر