۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۷
کد خبر: 82630826
T T
۰ نفر

زیدان: اخراج رونالدو از بازی مجازات بزرگی است

۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۷
کد خبر: 82630826
زیدان: اخراج رونالدو از بازی مجازات بزرگی است

تهران- ایرنا- سرمربی 'رئال مادرید' پس از پیروزی شاگردانش برابر 'بارسلونا' در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا گفت: اخراج از زمین، مجازات بسیار بزرگی برای 'كریستیانو رونالدو' بود و رئال خواستار تجدید نظر در این تصمیم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 'ساكرنت'، بامداد دوشنبه و در دیدار رفت از سوپرجام باشگاه های اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوكمپ میزبان رئال مادرید بود و در پایان سه بر یك شكست خورد.
رونالدو در طول 24 دقیقه ای كه در زمین رئال حضور یافت و گل دوم این تیم اسپانیایی را به ثمر رساند، یك بار به خاطر شادی پس از گل و درآوردن پیراهنش و بار دیگر نیز به خاطر به علت تمارض كارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد.
در حالی كه احتمالا مجازات بیشتری در انتظار رونالدو به خاطر هل دادن داور پس از نشان دادن كارت زرد دوم به او وجود دارد، زین الدین زیدان در كنفرانس خبری پس از بازی با بارسلونا گفت كه رئال از مسئولان خواهد خواست رای مربوط به كارت زرد دوم را لغو كنند.
زیدان افزود: با داور قضیه را مطرح نكردیم. ما عالی بازی كردیم. شاید از كارت قرمز رونالدو ناراحت باشم. شاید پنالتی نباشد اما، كارت زرد دوم، مجازاتی بزرگ است. فعلا نمی توانیم رای را عوض كنیم اما، سعی خود را خواهیم كرد و در بازی چهارشنبه او را در كنار خود خواهیم داشت.
سرمربی رئال از تلاش و پشتكار شاگردانش در بازی با بارسلونا تقدیر كرد و گفت: البته، كار هنوز تمام نشده است و چهارشنبه باید بازی كنیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه*انتشاردهنده:مولوی

سرخط اخبار ورزش