۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸
کد خبر: 82630413
T T
۰ نفر
وزیر اطلاعات بر تداوم راه شهدا تا نابودی گروه های تكفیری تاكید كرد

تهران- ایرنا- وزیر اطلاعات در پیامی، با تبریك و تسلیت شهادت «محسن حججی» به ملت ایران و خانواده این شهید، تاكید كرد: راه شهدا تا نابودی كامل جبهه استكبار جهانی و گروه های تكفیری و پیروزی كامل جبهه انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی به شرح زیر است:
«بسم الرب الشهدا و الصدیقین
خبر شهادت مظلومانه و غریبانه مدافع حرم، شهید «محسن حججی»، بدست مزدوران ددمنش داعش، برگ دیگری از جنایات ضد انسانی و ضد اسلامی این گروهك مزدور را نمایان ساخت.
اینجانب، شهادت پر افتخار و مظلومانه این شهید مدافع حرم را به محضر حضرت ولی عصر «عج الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریك و تسلیت عرض می نمایم.
قطعاً، خون شهدای جبهه مقاومت، تنومندی بیشتر درخت انقلاب اسلامی و آگاهی بیش از پیش مظلومان را در پی خواهد داشت و مجاهدین با صلابت جبهه انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون شهدای مظلوم، مصمم تر می نماید.
انشاءالله راه شهدا تا نابودی كامل جبهه استكبار جهانی و گروه های تكفیری و پیروزی كامل جبهه انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.
سیدمحمود علوی»
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشگر زرهی هشت نجف اشرف بود كه اعضای گروهك تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیكر پاكش جدا كردند.
حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد كاظمی بود كه به محرومیت زدایی در مناطق فقیر كشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
سیام*3070*3061*1449**تنظیم: داود نخ كوب نیاسر**انتشار: امیر كاردان راد
۰ نفر