۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۳۸
کد خبر: 82623273
T T
۰ نفر
42 خبرنگار و رسانه برتر حوزه ايثار و شهادت تجليل مي شوند

تهران - ايرنا - رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: امروز در سومين جشنواره تجليل از خبرنگاران برتر حوزه ايثار و شهادت از 42 رسانه و خبرنگار برتر اين حوزه تجليل مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا ، عليرضا كريميان روز دوشنبه در مراسم سومين جشنواره خبرنگاران و رسانه هاي برتر حوزه ايثار و شهادت در محل تالار سوره حوزه هنري افزود: در مجموع 1402 اثر از 578 نفر به اين جشنواره ارسال شد كه 21 درصد افزايش شركت كننده داريم.
وي اظهار داشت: 134 اثر در بخش خبر، 322 مورد گزارش ، 67 مقاله، ،159 گفت و گو، 325 قطعه عكس، 272 مورد فيلم، 123 صدا به جشنواره ارسال شده است.
وي با بيان اينكه 373 اثر در گستره سراسري و يك هزار و 29 گستره استاني است.
كريميان ادامه داد: همچنين سه رسانه برتر امروز تجليل خواهد شد و يك رسانه هم در بحث شهداي مدافع حرم فعاليت داشته تجليل مي شود.
سومين جشنواره سراسري تجليل از خبرنگاران و رسانه هاي برتر ايثار و شهادت مراسم تجليل از خبرنگاران و رسانه هاي برتر حوزه ايثار و شهادت امروز - دوشنبه - با حضور جمعي از مسئولان اجرايي كشور از جمله حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمدعلي شهيدي رئيس بنياد شهيد و جمعي ديگر از مقام هاي رسانه اي ، اساتيد ارتباطات و روزنامه نگاران و خبرنگاران در حال برگزاري است.
فراخوان سومين جشنواره خبرنگاران و رسانه هاي برتر ايثار و شهادت در 27 خرداد ماه سال جاري منتشر شد و تا 24 تيرماه ادامه داشت و طي آن در مجموع 578 نفر از فعالان رسانه‌ها در مطبوعات، خبرگزاري‌ ها، پايگاه‌ هاي خبري و صدا و سيما، آثار خود را مشتمل بر خبر، گزارش، مقاله، مصاحبه، عكس‌هاي خبري، فيلم مستند و چند رسانه‌اي به دبيرخانه جشنواره ارسال كردند.
اجتمام**7268**1418
خبرنگار: مهناز بيرانوند ** انتشار: مريم برزآبادي
*آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه