۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۴۲
کد خبر: 82623196
T T
۰ نفر

سرگردانی بیش 10 ساعته مسافران پرواز آبادان ـ مشهد

۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۴۲
کد خبر: 82623196
سرگردانی بیش 10 ساعته مسافران پرواز آبادان ـ مشهد

آبادان - ایرنا - نقص فنی پرواز شماره 5694 شركت هواپیمایی ' آتا ' از آبادان به مشهد، مسافران این پرواز را بیش از 10 ساعت در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان سرگردان كرده است.

جمعی از مسافران پرواز شماره 5694 شركت هواپیمایی ' آتا' روز دوشنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر آبادان مدعی شدند كه از ساعت 22 یكشنبه پانزدهم مردادماه به علت آنچه نقص فنی هواپیما عنوان می شود، در فرودگاه آبادان سرگردان هستند.
بر اساس این گزارش، پرواز شماره 5694 شركت هواپیمایی ' آتا' كه قرار بود ساعت 22 یكشنبه مسافرانش را به مشهد منتقل كند، به دلیل آنچه نقص فنی هواپیما خوانده می شود، آنان را در فرودگاه آبادان سرگردان كرده است.
به گفته مسافران، بیشتر مسافران پرواز را كارمندان دولت، شهروندان، گردشگران، زائران و اتباع خارجی تشكیل داده و بر اساس سخنان مسئولان این شركت هواپیمایی به دلیل اینكه پرواز ' چارتر' است، امكان بازگشت بلیت وجود ندارد.
همچنین بر اساس گفته مسئولان شركت، نقص فنی هواپیما جزو پرداخت خسارت نیست.
مسافران در تماس با خبرگزاری ایرنا دفتر آبادان مدعی شدند كه بیشتر آنها برای اقامت در مشهد هتل رزرو كرده اند و با این وضعیت، در برنامه بازگست آنها نیز مشكل ایجاد می شود.
مسافران در تماس با خبرگزاری ایرنا دفتر آبادان مدعی شدند كه با وجود تاخیر بیش از 10 ساعته پرواز، هنگامی كه برای دریافت هزینه بلیت مراجعه كردیم، اعلام شد كه پول به مسافران بازپس داده نمی شود.
همچنین مسافران مدعی شدند كه طی این مدت، دو بار سوار هواپیما شده و به دلیل آنچه نقص فنی خوانده می شود، پیاده شده اند.
تلاش خبرنگار ایرنا برای دریافت پاسخ از مسئولان شركت هواپیمایی ' آتا' مستقر در آبادان تا لحظه انتشار خبر بی نتیجه ماند.
تا لحظه ی انتشار این خبر، مسافران در فرودگان آبادان سرگردان بوده و پرواز به مقصد مشهد انجام نشده است.
به گزارش ایرنا شامگاه یكشنبه پانزدهم مردادماه نیز، نقص فنی هواپسمای 'ام - دی 80 ' یكی از ایرلاین های داخلی كه تهران را به مقصد آبادان ترك كرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
6125 خبرنگار و انتشار دهنده خبر:سیدبهادر حسینی

سرخط اخبار استان‌ها